Sajtóközlemények

A T-Mobile reklámfilm-készítő versenyt hirdet

Budapest, 2009. április 1.

Jó ötlet és kreativitás – elsősorban ezekre lesz szüksége annak, aki részt vesz a T-Mobile új, „Az én reklámom” című reklámfilmes pályázatán. A mobilszolgáltató ugyanis a mai napon a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás témakörét feldolgozó reklámfilmes versenyt hirdet újszerű, egyedi ötleteken alapuló alkotások készítésére. A fődíj egy 1millió forint értékű FHB bankkártya, míg a közönségdíj nyertese 200 ezer forint értékű FHB bankkártyával lehet gazdagabb.

A T-Mobile reklámfilm-készítő versenyének témája „T-Mobile szélessáv: az én internetem”. A témaválasztást indokolja, hogy a mobilinternet révén élményeinket életünk bármely pillanatában megoszthatjuk másokkal, és a világháló segítségével állandó kapcsolatban lehetünk családtagjainkkal, barátainkkal, ismerőseinkkel. Éppen ezért a pályázat valódi szabadságot biztosít, lehetőséget adva a legkülönbözőbb kreatív megoldásokra. A benevezett reklámfilmekkel szemben elvárás, hogy a film kreatív, eredeti módon mutassa be a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás előnyeit, illetve a felhasználók életére gyakorolt pozitív hatásait. A film tetszés szerinti eszközökkel, akár mobiltelefonnal is elkészíthető, különféle, a kiírásban megadott formátumokban. A feltöltött reklámfilmek előszűrési folyamat után felkerülnek a www.youtube.com/user/Enreklamom internetes oldalra, így ott mindenki számára megtekinthetők lesznek.

A legnagyobb hazai mobilszolgáltató a versenybe 15-60 másodpercnyi (maximum 30 MB fájlméretű) reklámfilmeket vár a 18. életévüket már betöltött pályázóktól. A versenyben azok a pályázók vehetnek részt, akik 2009. március 30. és május 31. között a pályázati feltételeknek megfelelő reklámfilmjüket feltöltik a verseny kapcsán létrehozott weboldalra.

A zsűri által legjobbnak ítélt alkotás készítőjét egy 1 millió Ft értékű FHB bankkártya illeti meg. A közönségdíjat, azaz a 200 ezer Ft-os FHB bankkártyát pedig annak a reklámfilmnek a készítője kapja, akinek alkotását a pályázat lezárultáig, azaz május 31. éjfélig a legtöbben nézték meg a YouTube-on. A díjazottak nevét, valamint az eredményhirdetés pontos helyét és idejét a szervezők a verseny weboldalán teszik közzé a 30 napos zsűrizési időszak leteltével. „Az én reklámom” projektben a T-Mobile együttműködő partnere a G2 Digital, a Grey Worldwide Hungary multimédiás divíziója.

A pályázati kiírás és a további részletek a verseny www.enreklamom.hu című hivatalos weboldalán olvashatók. Egy pályázó akár több különböző reklámfilmmel is indulhat a megmérettetésen, ezzel növelve nyerési esélyeit.