Sajtóközlemények
Magyar Telekom: Indul a márkaváltás, hamarosan piacra lép a T-Home
Budapest, 2008. augusztus 21. 10:00
Augusztus
22-én nagyszabású image kampánnyal indul a Magyar Telekom júniusban
bejelentett márkaváltási folyamata. A vezetékes szolgáltatásokat
összefogó T-Home márka szeptember 8-ai piacra lépésével párhuzamosan
megújul a vállalati „T” márka, valamint a lakossági és üzleti
mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is.
A márkaváltásról
Szeptember
8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat
felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes
kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz. Az új márka
bevezetésével az egyéni vállalkozók, valamint a kis- és a közepes
vállalatok számára kínált vezetékes ajánlatok is frissülnek. A T-Home
megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”,
amely a T-Home, T-Mobile és a korábban már frissített T-Systems
ajánlati márkákat összefogó márkaként működik majd. Megújul a lakossági
és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is, a
T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások,
infokommunikációs (telekommunikáció és informatika) szolgáltatások
márkájaként szolgálja ki ügyfeleit. A márkaváltás célja, hogy
egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő
márkastruktúra jöjjön létre.
Az induló kampányról
Az
augusztus 22-én induló, McCann Erickson Budapest ügynökség által
készített, televízióban, rádióban, sajtóhirdetésben, óriásplakáton és
online megjelenő image-kampány hirdetései már az új „T” márkát és
márkastruktúrát mutatják be. A hirdetéseken megjelenik a Magyar Telekom
új „Együtt. Veled” szlogenje, amit a T-Home és a T-Mobile is használ
majd. A szlogen arra utal, hogy a vezetékes és mobilszolgáltatások
jelentős szerepet játszanak az élmények közvetítésében, megosztásában.
A Magyar Telekom mindehhez a legjobb kommunikációs szolgáltatásokat
kívánja nyújtani ügyfeleinek. A T -Home és a T-Mobile révén - az
országban egyedülállóan - az internetet, a tv-t és a telefonálást
otthon és bárhol máshol is elérhetővé teszi.
Az arculati
elemek megújulásának egyik első lépésenként a budapesti Aréna Plaza,
Campona, Europark, Mamut I-II. , Pólus Center és WestEnd
bevásárlóközpontokban található T-Pontok változtak meg, majd
folyamatosan a további üzletek is új arculatot kapnak. A márkaváltás
természetesen sokkal több, mint megújulás. A Magyar Telekom a megszűnő,
átalakuló márkák mögötti folyamatok, ügyfélszolgálatok egységesítésével
az ügyfélkiszolgálás minőségének még további javítására törekszik, és
célja az ügyfélelégedettség erősítése.