Sajtóközlemények
A Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként bevezeti a T-Home márkát
Budapest, 2008. június 26. 12:30
A Magyar
Telekom Ügyvezető Bizottsága a mai napon döntött arról, hogy a vállalat
2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó
T-Home márkát. A T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz
kapcsolódó „T” márka, valamint a lakossági és üzleti
mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul.
A
ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche
Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára
az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is
erősítve piacvezető pozícióját. A márkastruktúra átformálásával a
megújuló Magyar Telekom erőteljesebben kihasználhatja azon előnyét,
hogy a hazai távközlési piacon egyedülállóan széleskörű
szolgáltatásválasztékkal rendelkezik.
A Magyar Telekom
ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a
T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz
kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az
újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és
egyben megújul a vállalati „T”, valamint a lakossági és üzleti
mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév
alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálunk teljes körű
üzleti kommunikációs megoldásokat.
Christopher Mattheisen, a
Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a döntés kapcsán hangsúlyozta: „A
2008 őszére tervezett változások részei annak a megújulási folyamatnak,
amelyet a Magyar Telekom új felsővezetése kezdett meg. Az ez év elején
bevezetett szervezeti változásokkal és a márkastruktúra ma elhatározott
megújításával, azaz a jövő ügyféligényeinek való még teljesebb
megfeleléssel a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői
számára vonzóbb és értékesebb legyen.”
Winkler János
vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások
Üzletágának vezetője elmondta: ”Az egyszerűsödő márkastruktúra új
előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el
majd a termékek és szolgáltatások között. A változás sokkal többet
jelent egyszerű arculatváltásnál: a T-Home márka még színvonalasabb
kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál
majd.”
A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka
bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit, és azokról
kellő időben tájékoztatást fog adni.
A márkaváltás nincs
hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és EBITDA
iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel.
Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom
jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó
új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi
vezetékes piacon, és a vonzó, új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai
növekedési céljainak eléréséhez.