Sajtóközlemények

Márkaváltás és integrált "T" márkastruktúra Macedóniában

Budapest, 2008. április 17. 12:30

A Magyar Telekom macedóniai leányvállalata, a MakTel (Makedonski Telekomunikacii) április 16-án sajtótájékoztatón jelentette be Skopjében a vállalat márkaváltását és a T-Home márka bevezetését a macedón távközlési piacon. A MakTel a Deutsche Telekom Csoport első nemzetközi vállalata az anyavállalatot követően, amely a Németországban tavaly májusban bevezetett integrált márkastruktrúrát alkalmazza. A vállalat új neve 2008. május 1-jétől Makedonski Telekom AD lesz.

A “T” a szakértelem, az innováció és az egyszerűség védjegye. A MakTel ezentúl a “T” márka alatt nyújtja a távközlési szolgáltatások teljes skáláját, beleértve az üzleti ügyfeleknek kínált ajánlatokat is. A T-Mobile, amelyet Macedóniában 2006-ban vezettek be, a mozgásban, úton levő ügyfeleknek nyújt szolgáltatásokat; a T-Home az ügyfelek otthonában teszi elérhetővé a kommunikáció és a szórakozás világát.

“A T-Home márka bevezetése azt jelenti ügyfeleinknek, hogy hozzáférhetnek a fejlett távközlési szolgáltatások világszerte kifejlesztett legfrissebb eredményeihez. Az új márka egyet jelent az ügyfelek igényeire és kívánságaira történő átlátható és gyors reagálással. Célunk az, hogy az ügyfelek egyéni igényeinek megfelelően a szolgáltatások teljes skáláját kínáljuk, amivel a választás lehetőségét biztosítjuk ügyfeleinknek. Vannak ügyfelek, akik csak egy elérhető árú telefonvonalat szeretnének, mások pedig olyan komplett csomagot keresnek, amely az átalánydíjas vezetékes telefon, a gyors internetelérés és az interaktív televíziózás valamely kombinációját tartalmazza”   - nyilatkozta Nicolai Beckers, a MakTel vezérigazgatója, aki hozzátette, hogy a T-Home az ügyfelek elkötelezett partnere lesz, amely a mindennapi életet egyszerűvé, kényelmessé és szórakoztatóvá teszi.

Az új márka bevezetését követően a macedóniai ügyfelek is élvezhetik a „T” márka által több mint 50 országban kínált előnyöket és az elérhető legjobb szolgáltatások széles körét, egyebek közt az egykapus kiszolgálást, a szélessávú szolgáltatások kiemelkedő minőségét, az internetes telefonálás (VoIP) és az internetes televíziózás (IPTV) bevezetését. A macedóniai márkaváltás a tervek szerint 2008 májusában befejeződik.

A MakTel, Macedónia piacvezető vezetékes és mobiltávközlési szolgáltatója 2001. január 15. óta áll a Magyar Telekom 51%-os többségi tulajdonában.