Sajtóközlemények
Márkaváltás és integrált "T" márkastruktúra Macedóniában
Budapest, 2008. április 17. 12:30
A
Magyar Telekom macedóniai leányvállalata, a MakTel (Makedonski
Telekomunikacii) április 16-án sajtótájékoztatón jelentette be
Skopjében a vállalat márkaváltását és a T-Home márka bevezetését a
macedón távközlési piacon. A MakTel a Deutsche Telekom Csoport első
nemzetközi vállalata az anyavállalatot követően, amely a Németországban
tavaly májusban bevezetett integrált márkastruktrúrát alkalmazza. A
vállalat új neve 2008. május 1-jétől Makedonski Telekom AD lesz.
A
“T” a szakértelem, az innováció és az egyszerűség védjegye. A MakTel
ezentúl a “T” márka alatt nyújtja a távközlési szolgáltatások teljes
skáláját, beleértve az üzleti ügyfeleknek kínált ajánlatokat is. A
T-Mobile, amelyet Macedóniában 2006-ban vezettek be, a mozgásban, úton
levő ügyfeleknek nyújt szolgáltatásokat; a T-Home az ügyfelek
otthonában teszi elérhetővé a kommunikáció és a szórakozás világát.
“A
T-Home márka bevezetése azt jelenti ügyfeleinknek, hogy hozzáférhetnek
a fejlett távközlési szolgáltatások világszerte kifejlesztett
legfrissebb eredményeihez. Az új márka egyet jelent az ügyfelek
igényeire és kívánságaira történő átlátható és gyors reagálással.
Célunk az, hogy az ügyfelek egyéni igényeinek megfelelően a
szolgáltatások teljes skáláját kínáljuk, amivel a választás lehetőségét
biztosítjuk ügyfeleinknek. Vannak ügyfelek, akik csak egy elérhető árú
telefonvonalat szeretnének, mások pedig olyan komplett csomagot
keresnek, amely az átalánydíjas vezetékes telefon, a gyors
internetelérés és az interaktív televíziózás valamely kombinációját
tartalmazza”
- nyilatkozta Nicolai Beckers, a MakTel vezérigazgatója,
aki hozzátette, hogy a T-Home az ügyfelek elkötelezett partnere lesz,
amely a mindennapi életet egyszerűvé, kényelmessé és szórakoztatóvá
teszi.
Az új márka bevezetését követően a macedóniai ügyfelek
is élvezhetik a „T” márka által több mint 50 országban kínált előnyöket
és az elérhető legjobb szolgáltatások széles körét, egyebek közt az
egykapus kiszolgálást, a szélessávú szolgáltatások kiemelkedő
minőségét, az internetes telefonálás (VoIP) és az internetes
televíziózás (IPTV) bevezetését. A macedóniai márkaváltás a tervek
szerint 2008 májusában befejeződik.
A MakTel, Macedónia
piacvezető vezetékes és mobiltávközlési szolgáltatója 2001. január 15.
óta áll a Magyar Telekom 51%-os többségi tulajdonában.