Sajtóközlemények
Megnyitotta új call centerét Szegeden a Magyar Telekom
Budapest, 2008. április 2. 11:30
A
Magyar Telekom 2008. április 2-án megnyitotta új telefonos
ügyfélszolgálatát Szegeden. A megyeszékhelyen már korábban is működő
call center épületét egy modern 270 munkahelyes központ váltja fel,
melyet Szentgyörgyi Pál alpolgármester és Hantzmann Ferenc, a Magyar
Telekom Lakossági ügyfélszolgálati igazgatója adott át.
A
Magyar Telekom Csoporton belül zajló integráció keretében a Társaság az
ügyfélelégedettség növelése és a kiváló ügyfélkiszolgálás érdekében a -
T-Com, T-Mobile és a T-Online szolgáltatásokra kiterjedő - integrált
telefonos ügyfélszolgálatok működtetését tűzte ki célul. A szegedi
fejlesztés hátterében az a két éve tartó projekt áll, melynek feladata
a piaci igényekhez alkalmazkodva a Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak
integrációja és egységesítése. A változások eredményeképpen a Magyar
Telekom ügyfélszolgálati munkatársai összességében kevesebb helyszínen:
Budapesten, Sopronban, Nyíregyházán és Szegeden várják az ügyfelek
hívásait.
A szegedi telefonos ügyfélszolgálat a jövő év végére
éri el a teljes kapacitását, addig több lépcsőben, elsősorban más call
centerekben felszabaduló álláshelyek Szegedre átcsoportosításával bővül
a létszám. Az épület - amelyben a call center az elsőként átadott
egység - a Real Hungary Kft. beruházásában épült, és az üzemeltetési
feladatokat is ez a cég látja el a jövőben. A Magyar Telekom bérli a
működéséhez szükséges mintegy 2400 m2 területet.
A szegedi
beruházás önkormányzati segítséggel jött létre, így teremtve újabb
munkahelyeket a városban és a környékén élőknek. Az új call centerben
elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik mind a T-Mobile, mind a
T-Com és T-Online szolgáltatásokról megfelelő ismeretekkel
rendelkeznek. Emellett a műszaki segítségnyújtás, kezelői
szolgáltatások és adminisztratív támogató funkció is szerepel az új
call center tevékenységeinek palettáján. Az integrációs projekt célja
az is, hogy megfelelő munkakörülményeket és motivációt nyújtson az
ügyfélszolgálati munkatársaknak, hiszen az ügyfelek elégedettségének
alapvető feltétele a munkatársak elégedettsége. Az új helyszín hosszú
távon biztosítja ezen feltételeket: a Tisza-parton lévő épület világos
és barátságos munkakörnyezetet jelent tágas és kulturált szociális
helyiségekkel.