Sajtóközlemények

5 millió T-Mobile-os Magyarországon!

Budapest, 2008. április 29.

A hazai távközlés egyik meghatározó állomásaként a T-Mobile ügyfeleinek száma meghaladta az 5 milliót, azaz Magyarország majdnem minden második lakosára jut egy T-Mobile-előfizetés! A legnagyobb hazai mobilszolgáltató ügyfelei akár a fél országot hálózaton belüli tarifákkal hívhatják.

Innováció, minőség, széles díjcsomag-választék, kiszámítható hűségprogram, az ügyfelek igényeit szem előtt tartó megoldások, vezető szerep a mobilinternetes technológiák bevezetésében. 1994 óta ezek jellemzik a Magyarországon 15. éve piacvezető, 5 millió előfizető bizalmát élvező T-Mobile-t. Az egy évvel ezelőttihez képest ismét 500 ezerrel többen vannak a T-Mobile-osok, de a hazai mobilpiac korábbi időszakában volt olyan esztendő, amikor a szolgáltató új ügyfeleinek száma meghaladta a 900 ezret.

Az 5 milliós előfizetői szám elérésében szerepet játszott az is, hogy a T-Mobile számos jelentős eredményt könyvelhetett el innovációban, amelyet a teljesebb kiszolgálás részeként különösen fontosnak tekint. Ezért többek között elsőként biztosított előfizetőinek csomagkapcsolt adatátvitelt (GPRS), és mindent elkövetett, hogy az egyre fontosabbá váló internet is szabadon, megbízhatóan, kompromisszumok nélkül elérhető legyen számukra. Elsőként tette lehetővé, hogy az EDGE, a 3G és a HSDPA, azaz a mind gyorsabb internet-hozzáférés révén a T-Mobile-osok élményeiket egyszerűbben oszthassák meg másokkal, akik a kereskedelmi MMS-szolgáltatással a világon elsőként küldhettek multimédiás üzenetet.

A szolgáltatásokon túl a T-Mobile a díjcsomagok és kedvezmények széles választékát kínálja. Emellett ügyfelei mától 5 millió előfizetőt hívhatnak hálózaton belül, sok esetben különösen kedvező percdíjakkal. A T-Mobile-osok így bátran használják mobiljukat, egyetlen év leforgása alatt több mint 6 milliárd percet telefonálnak, azaz annyit, amennyivel a Föld minden lakóját közel 1 perc erejéig lehetne felhívni. A T-Mobile számára meglévő ügyfelei jelentik a legnagyobb értéket, ezért vezette be a Kapcsolat Aranykártya Programot, amely sokféle kedvezményt kínál. A nap 24 órájában hívható telefonos ügyfélszolgálat pedig megbízhatóan szolgálja ki a segítségért vagy tanácsért hozzá fordulókat. A T-Mobile-osok élnek is a lehetőséggel, az előfizetők átlagosan legalább évente 3,5-szer hívják a 1430-as számot és a 16 millió hívás során a munkatársakkal 1 év alatt 20 évnek megfelelő percet beszélnek.