Sajtóközlemények
A Mediaedge:cia nyerte a Magyar Telekom Csoport médiatenderét
Budapest, 2006. szeptember 28. 15:15
A Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte a Magyar Telekom Csoport júniusban - csoportszintű médiaügynökség kiválasztására - kiírt tenderét. Így 2007. január 1-jétől e médiaügynökség közreműködésével hirdet a T-Com, a T-Online, a T-Mobile, a T-Systems és a T-Kábel az off-line médiában.
A Magyar Telekom Csoport júniusban többlépcsős nyílt
tendert hirdetett, melynek célja egy csoportszintű médiaügynökség kiválasztása
volt. A 12 pályázó közül 8 ügynökség adott be írásbeli pályázatot, közülük
négyen prezentálták pályázatukat szóban is, majd a legjobb 3 médiaügynökséggel
folytatott tárgyalásokat követően a vállalatcsoport kiválasztotta a győztest a
szakmai, üzleti kondíciók alapján. 2007. január 1-jétől a Mediaedge:cia Hungary
Kft. végzi a Magyar Telekom Csoport (T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és
T-Kábel márkák) teljes körű off-line médiatervezési és médiavásárlási
feladatait.
Nagy Bálint kommunikációs igazgató elmondta: "A tender
meghirdetésekor a kommunikációs szervezettel
szemben szigorú követelményeket
fogalmaztam meg: transzparencia, korrektség, profi és kiszámítható lebonyolítás
- e szempontok voltak számomra a legfontosabbak a magyar reklámpiac idei talán
legnagyobb értékű tenderénél. Úgy gondoltam, ezzel teremtjük meg a szakmailag is
legjobb, számunkra legmegfelelőbb ügynökség kiválasztásának az esélyét. A
visszajelzésekből úgy érzem, a magasra tett lécet átugrottuk. Ma még csak
remélni tudom, hogy szakmailag is a legjobb döntést hoztuk, amikor a Magyar
Telekom Csoport sokmilliárdos büdzséjét a Mediaedge-re bízzuk. 5 év után
búcsúzunk a Zenith-től, elégedetten, jóérzéssel, nagyra értékelve és megköszönve
munkájukat."