Sajtóközlemények
Megújultak a T-Pont üzletek
Budapest, 2006. október 5. 10:00
Lezárult a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó üzlethálózatok egységesítése. Külsejükben és szolgáltatásaikban egyaránt megújult T-Pont üzletek várják országszerte az ügyfeleket. A 47 T-Pont üzletben a Magyar Telekom Csoport üzletágainak lakossági termékei, azaz a T-Com, a T-Mobile, a T-Online és a T-Kábel összes szolgáltatása egy helyen elérhető. Az integrált T-Pontok tavasszal kezdődött átalakítása során a hazai telekommunikációs piacon egyedülálló üzlethálózat jött létre.
A vállalatcsoport az év elején, a Magyar Telekom és a
T-Mobile Magyarország egyesülése után döntött a T-Pont üzletek és a T-Mobile
bolthálózat egyesítéséről. A havonta átlagosan 170-180 ezer ügyfelet kiszolgáló
bolthálózat harmonizációjánál a költségtakarékossági szempontok mellett az
ügyfélkiszolgálás hatékonyabbá tétele volt a cél. A megújult üzletekben a Magyar
Telekom Csoport (T-Com, a T-Mobile, a T-Online, T-Kábel) minden lakossági
terméke, szolgáltatása megvásárolható egy helyen. Az arculatukban azonos
T-Pontok az országban egyedülállóak, hiszen azokban vezetékes, mobil- és
internetszolgáltatások egyaránt hozzáférhetőek.
A megújult T-Pontok a
Deutsche Telekom nemzetközi irányelveinek megfelelően magas színvonalon
szolgálják ki az ügyfeleket. A kialakítás során fontos szempont volt, hogy az
üzletbe betérők az új termékeket vásárlás előtt kipróbálhassák, emellett az
üzlettérben található plazmatévéken a reklámfilmeken és multimédiás ismertetőkön
keresztül megismerhessék a legújabb ajánlatokat. Az üzlethálózat integrációját
lebonyolító szakemberek olyan további innovatív megoldások bevezetésén
dolgoznak, amelyek még hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik az
ügyfélkiszolgálást.