Sajtóközlemények

Megújultak a T-Pont üzletek

Budapest, 2006. október 5. 10:00

Lezárult a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó üzlethálózatok egységesítése. Külsejükben és szolgáltatásaikban egyaránt megújult T-Pont üzletek várják országszerte az ügyfeleket. A 47 T-Pont üzletben a Magyar Telekom Csoport üzletágainak lakossági termékei, azaz a T-Com, a T-Mobile, a T-Online és a T-Kábel összes szolgáltatása egy helyen elérhető. Az integrált T-Pontok tavasszal kezdődött átalakítása során a hazai telekommunikációs piacon egyedülálló üzlethálózat jött létre.

A vállalatcsoport az év elején, a Magyar Telekom és a T-Mobile Magyarország egyesülése után döntött a T-Pont üzletek és a T-Mobile bolthálózat egyesítéséről. A havonta átlagosan 170-180 ezer ügyfelet kiszolgáló bolthálózat harmonizációjánál a költségtakarékossági szempontok mellett az ügyfélkiszolgálás hatékonyabbá tétele volt a cél. A megújult üzletekben a Magyar Telekom Csoport (T-Com, a T-Mobile, a T-Online, T-Kábel) minden lakossági terméke, szolgáltatása megvásárolható egy helyen. Az arculatukban azonos T-Pontok az országban egyedülállóak, hiszen azokban vezetékes, mobil- és internetszolgáltatások egyaránt hozzáférhetőek.  

A megújult T-Pontok a Deutsche Telekom nemzetközi irányelveinek megfelelően magas színvonalon szolgálják ki az ügyfeleket. A kialakítás során fontos szempont volt, hogy az üzletbe betérők az új termékeket vásárlás előtt kipróbálhassák, emellett az üzlettérben található plazmatévéken a reklámfilmeken és multimédiás ismertetőkön keresztül megismerhessék a legújabb ajánlatokat. Az üzlethálózat integrációját lebonyolító szakemberek olyan további innovatív megoldások bevezetésén dolgoznak, amelyek még hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik az ügyfélkiszolgálást.