Sajtóközlemények
Új vezetők a Magyar Telekomnál
Budapest, 2006. november 27. 12:00
2007. január 1-jétől Mezriczky László látja el a vállalat Csoportkommunikációs Igazgatóságának vezetői feladatait. A Magyar Telekom egyúttal médiakapcsolati igazgatói beosztás létrehozása mellett döntött. A pozíciót 2007. január 1-jétől Simon András tölti be.
Mezriczky László a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a
Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing- szakközgazdászként,
Mester Közgazdászi minősítését a Newport International University-n kapta.
Tizenöt éve dolgozik marketing területen. 1991 és 1995 között a Kontraxnál lát
el különféle marketing vezetői feladatokat. 1995-ben csatlakozik a Digitalhoz
marketing igazgatóként. 1998-ban a Compaq és a Digital egyesülése után a
Compaqban vezeti a marketinget. 2000-től a Compaq kelet-európai
leányvállalatainak marketing koordinátora is egyben, majd 2001-től a Compaq EMEA
Marketing Council tagja a régió képviseletében. 2002 nyarától, a HP és a Compaq
egyesülése után a HP vállalati kommunikációjáért, valamint a nagyvállalati
marketingért felel.
Dr. Simon András a Pécsi Tudományegyetem Állam és
Jogtudományi karán végzett jogász, később a Budapesti Közgazdaságtudományi és
Államigazgatási Egyetemen szerzett lobbi szakképesítést. Tizenegy évig dolgozott
újságíróként. 1994 és 2005 között a Magyar Televízió és a TV2 hírműsorainak
szerkesztő-műsorvezetője, 2002-től a Pulitzer-emlékdíjas Este című
közéleti-politikai magazinműsor főszerkesztője, műsorvezetője. 2005-2006 között
a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke.