Sajtóközlemények

Csoportszintű médiaügynökséget keres a Magyar Telekom Csoport

Budapest, 2006. június 16. 10:00

Csoportszintű médiaügynökség kiválasztására tendert tesz közzé a Magyar Telekom Csoport. A tenderen kiválasztott ügynökség közreműködésével hirdet a T-Com, a T-Online, a T-Mobile, a T-Systems és a T-Kábel 2007-ben. A Magyar Telekom Csoport évek óta a magyar reklámpiac egyik legnagyobb hirdetője.

A Magyar Telekom Csoport többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja egy csoportszintű médiaügynökség kiválasztása. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására egy munkacsoport jött létre a vállalatcsoport szakembereiből, akiket egy külső, független médiatanácsadó cég segít.

A vállalatcsoport első lépésben előminősítésre hív meg médiaügynökségeket. Az előminősítés során kiválasztott médiaügynökségek felkérést kapnak a pályázat kidolgozására. A tender eredményhirdetésére várhatóan szeptember végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a nyertes médiaügynökség közreműködésével jelenteti meg a T-márkák (T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és T-Kábel) off-line hirdetéseit 2007-ben. A Magyar Telekom Csoport évek óta a magyar reklámpiac egyik legnagyobb hirdetője. Jelenleg a Magyar Telekom Csoport médiavásárlását a Zenith Optimedia végzi.