Sajtóközlemények
Csoportszintű médiaügynökséget keres a Magyar Telekom Csoport
Budapest, 2006. június 16. 10:00
Csoportszintű médiaügynökség kiválasztására tendert tesz közzé a Magyar Telekom Csoport. A tenderen kiválasztott ügynökség közreműködésével hirdet a T-Com, a T-Online, a T-Mobile, a T-Systems és a T-Kábel 2007-ben. A Magyar Telekom Csoport évek óta a magyar reklámpiac egyik legnagyobb hirdetője.
A Magyar Telekom Csoport
többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja egy csoportszintű
médiaügynökség kiválasztása. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és
referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására egy
munkacsoport jött létre a vállalatcsoport szakembereiből, akiket egy
külső, független médiatanácsadó cég segít.
A vállalatcsoport első lépésben előminősítésre hív meg
médiaügynökségeket. Az előminősítés során kiválasztott médiaügynökségek
felkérést kapnak a pályázat kidolgozására. A tender eredményhirdetésére
várhatóan szeptember végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a
nyertes médiaügynökség közreműködésével jelenteti meg a T-márkák
(T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és T-Kábel) off-line hirdetéseit
2007-ben. A Magyar Telekom Csoport évek óta a magyar reklámpiac egyik
legnagyobb hirdetője. Jelenleg a Magyar Telekom Csoport médiavásárlását
a Zenith Optimedia végzi.