Sajtóközlemények

Mindig veled – új szlogennel és részben megújuló arculattal erősíti kapcsolatát ügyfeleivel a T-Mobile

Budapest, 2006. december 20.

A 2004-es bevezetését követően a Jobb veled a világ szlogent, az egyszerűségre törekvő, fiatalos, dinamikus és megbízhatóságot jelképező T-Mobile márkát a vártnál is hamarabb ismerték és kedvelték meg az ügyfelek. Az azóta eltelt idő sikerei és az ügyfelek márkához való erős kötődése egyértelművé tette, hogy a T-Mobile márka magyarországi bevezetése jó döntés volt.

A T-Mobile International minden országra kiterjedő márkafrissítése során 2007. első negyedévében a legnagyobb hazai mobilszolgáltató is új szlogennel, részben megújuló vizuális azonosítókkal és arculattal erősíti meg és egészíti ki értékeit.

"A T-Mobile márka megújulását követően még egyértelműbben fejezi majd ki az ügyfelek iránti elkötelezettséget" – emeli ki a változás legfontosabb üzenetét Winkler János, a T-Mobile vezetője. A szolgáltató első embere úgy véli: "Az új „Mindig veled” szlogen a megbízhatóságon túl hűen tükrözi a mobilitásban rejlő lehetőségeket, a kommunikáció emberi kapcsolatokban játszott meghatározó szerepét. Egyértelművé teszi, hogy a mobil több egyszerű eszköznél, sokkal inkább egyfajta kapcsolódási pont, amely bármikor és bárhol segítségünkre van, ezen túl pedig közvetlen környezetünkhöz és a világhoz való viszonyunkat is jelentősen befolyásolja."

A márkafrissítés részleteiről és az új szlogen bevezetéséről a T-Mobile várhatóan 2007. első hónapjaiban ad további tájékoztatást.