Sajtóközlemények
Mindig veled – új szlogennel és részben megújuló arculattal erősíti kapcsolatát ügyfeleivel a T-Mobile
Budapest, 2006. december 20.
A 2004-es bevezetését követően a Jobb veled a világ szlogent, az egyszerűségre törekvő, fiatalos, dinamikus és megbízhatóságot jelképező T-Mobile márkát a vártnál is hamarabb ismerték és kedvelték meg az ügyfelek. Az azóta eltelt idő sikerei és az ügyfelek márkához való erős kötődése egyértelművé tette, hogy a T-Mobile márka magyarországi bevezetése jó döntés volt.
A T-Mobile International minden országra kiterjedő
márkafrissítése során 2007. első negyedévében a legnagyobb
hazai mobilszolgáltató is új szlogennel, részben megújuló
vizuális azonosítókkal és arculattal erősíti meg és egészíti
ki értékeit.
"A T-Mobile márka megújulását követően még
egyértelműbben fejezi majd ki az ügyfelek iránti
elkötelezettséget" – emeli ki a változás legfontosabb
üzenetét Winkler János, a T-Mobile vezetője. A szolgáltató
első embere úgy véli: "Az új „Mindig veled” szlogen a
megbízhatóságon túl hűen tükrözi a mobilitásban rejlő
lehetőségeket, a kommunikáció emberi kapcsolatokban játszott
meghatározó szerepét. Egyértelművé teszi, hogy a mobil több
egyszerű eszköznél, sokkal inkább egyfajta kapcsolódási
pont, amely bármikor és bárhol segítségünkre van, ezen túl
pedig közvetlen környezetünkhöz és a világhoz való
viszonyunkat is jelentősen befolyásolja."
A márkafrissítés részleteiről és az új szlogen
bevezetéséről a T-Mobile várhatóan 2007. első hónapjaiban ad
további tájékoztatást.