Sajtóközlemények

Az első félévben az új mobilelőfizetők 64%-a a T-Mobile-t választotta

Budapest, 2006. augusztus 15.

2006 első felében Magyarországon az új mobilelőfizetők közel kétharmada a T-Mobile-t választotta, a szolgáltató ügyfeleinek száma 85 ezerrel nőtt, összességében pedig meghaladta a 4 millió 270 ezret.

A T-Mobile az idei első hat hónapban ismét számos újdonsággal erősítette meg vezető szerepét, és a minőségi szolgáltatásokat, új díjcsomagokat, kedvezményeket, akciós készülékajánlatokat, valamint a kizárólagosan a szolgáltatónál elérhető mobil szélessávot (3G/HSDPA) az ügyfelek is kedvezően fogadták. Ennek köszönhetően a szolgáltató részesedése és előfizetői száma a tavaly év végéhez képest tovább bővült. Az egyre telítettebbé váló hazai mobilpiacon - az ügyfélszám-növekmény alapján - az új előfizetők 64%-a a T-Mobile mellett kötelezte el magát.

"Hosszú évek óta következetesen valljuk, hogy a tarifákon túl a minőségi szolgáltatások, a gondosan kialakított igényes készülékválaszték, az előfizetők számára is hasznos megoldások gyors bevezetése értéket jelent az ügyfelek számára is. A 2006-os év első felének piaci adatai egyértelműen ennek a stratégiának a hosszú távú eredményességét igazolják." – hangsúlyozta az elért eredményeket kommentálva Winkler János, a T-Mobile vezetője.