Sajtóközlemények
Segélyvonal az árvízkárosultak megsegítésére
Budapest, 2006. április 6. 13:00
Április 7-én 0 órától egy hónapon keresztül a 1749-es segélyvonalon hívásonként, illetve SMS-enként 200 forinttal támogathatják a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone ügyfelei az árvíz és belvíz károsultjait. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatják el a rászorulókhoz.
A három
segélyszervezettel együttműködve a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a
Pannon és a Vodafone is hozzájárulnak az országot sújtó árvíz és belvíz
károsultjainak megsegítéséhez. A három telekommunikációs társaság a
1749-es hívószámú segélyvonalat bocsátja az adakozni szándékozók
rendelkezésére.
Április 7-én 0 óra és április 30-án 24 óra között mindhárom társaság
ügyfelei - a mobilról és vezetékes számról egyaránt hívható - 1749-es
szám tárcsázásával, illetve tetszőleges tartalmú SMS küldésével
alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. A
szolgáltatók a teljes befolyt összeget átutalják a segélyszervezetek
részére.
A dél-kelet ázsiai cunami károsultjainak megsegítése érdekében tavaly e
három társaság ügyfelei 123 millió forintot gyűjtöttek össze ezen a
segélyvonalon.