Sajtóközlemények
Kedvezményprogramot indít a T-Com és a T-Online
Budapest, 2005. szeptember 29. 11:00
2005. október 4-én a T-Com és a T-Online elindítja PoP Kedvezményprogramját. A programhoz csatlakozó ügyfelek pontokat gyűjthetnek, mely pontok egy részéért automatikus T-Com forgalmi kedvezményt kapnak. A megmaradó pontok levásárolhatóak a T-Pont üzletekben, illetve a T-Online beszámítja a szélessávú tartalmainak fizetésekor.
Márkaváltásakor a T-Com célul tűzte ki, hogy az egyéni, valamint üzleti
ügyfeleknek kínált termékportfolióra, továbbá a Magyar Telekom
Csoportban rejlő szinergiákra építve az év folyamán számos új
ajánlattal jelenik meg mind a hang-, mind az internetszolgáltatások
területén. A T-Online Magyarország szándéka, hogy az ügyfelek még jobb
és zavartalan kiszolgálása érdekében folyamatosan megújítsa
termékkínálatát, fejlessze a hozzáféréseket, és új, az egyedi
igényekhez jobban igazodó, innovatív tartalomszolgáltatásokat vezessen
be.
2005. október 4-én a T-Com és a T-Online elindítja PoP
Kedvezményprogramját. A programhoz csatlakozó ügyfelek pontokat
gyűjthetnek, mely pontok egy részéért automatikus T-Com forgalmi
kedvezményt kapnak. A megmaradó pontok részben levásárolhatóak a T-Pont
üzletekben, illetve a T-Online
beszámítja azokat a szélessávú tartalmainak fizetésekor. A programhoz a
T-Com egyéni és üzleti ügyfelei, továbbá a T-Online otthoni internet
szolgáltatással rendelkező ügyfelei csatlakozhatnak. A T-Com üzleti
ügyfeleinek körében elsősorban a jellemzően 30 ezer Ft alatti havi
számlanagysággal rendelkező ügyfeleknek ajánlja a programot.
A havi 30 ezer forint feletti telefonszámlával rendelkező
vállalkozásoknak a T-Com a szintén októberben induló PoP Mega
Hűségcsomagját ajánlja, amely egy díjmentesen igénybe vehető kiegészítő
csomag, a számla nagyságával és az eltöltött idővel arányosan egyre
növekvő kedvezményekkel.