Sajtóközlemények

Közel 12 millió forint gyűlt össze a Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone közös 1749-es segélyvonalán a mátravidéki károsultaknak

Budapest, 2005. május 18.

Az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáinak segítéséhez saját eszközeivel a négy hazai meghatározó távközlési szolgáltató is hozzájárul.

A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone az eddigi jó hagyományokat követve a nehéz helyzetben lévők megsegítésére közös felhívással fordult a hazai társadalomhoz. Mind a négy hazai távközlési szolgáltató ügyfelei a 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy SMS elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a károsultak megsegítéséhez. Április 27. és május 15. között, kevesebb mint 3 hét alatt közel hatvanezer hívás és üzenet segítségével 11 800 000 forint gyűlt össze a négy szolgáltató ügyfeleinek felajánlásaként. A teljes összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével hasznosul és jut el közvetlenül a rászorulókhoz.

A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ezúton köszöni meg az adományozók önzetlen és nagylelkű segítségét.

További információ:

Pannon GSM Távközlési Rt.
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Somlyai Dóra, igazgató
+36-20/930-3999

T-Com
Kommunikációs ágazat
Szabó Gyula igazgatóhelyettes
+36-1/457-4784

T-Mobile Magyarország Rt.
Kommunikációs Igazgatóság
Zoltai Ildikó, kommunikációs menedzser
+36-1/265-9676

Vodafone Magyarország Rt.
Hevesi Nóra, PR igazgató,
+36-70/319-5448
GCI, Grey Worldwide Hungary
Iványi Orsolya, PR manager,
+36-70/319-1450
GCI, Grey Worldwide Hungary