Sajtóközlemények

A 1749-es segélyvonalon a hívás mellettmár SMS-ben is adakozhatnak a hazai mobilosok

Budapest, 2005. január 10.

4 nap alatt 46 millió forint adomány gyűlt össze!

A Pannon GSM , a T-Mobile és a Vodafone mától a hanghívás mellett SMS-ben is elérhetővé tette a 1749-es számot , azaz mostantól már a szám felhívásával és szöveges üzenetben is támogathatják a mobilosok a délkelet-ázsiai természeti katasztrófában érintetteket. A hívás és SMS adomány összege egységesen 200 Ft.
A 1749-es segélyvonalon alig 4 nap leforgása alatt vasárnap estig 230 ezer hívással, azaz 46 millió forinttal járultak hozzá a magyarországi mobiltársaságok ügyfelei a délkelet-ázsiai katasztrófa következményeinek felszámolásához.
A 1749-es segélyvonalon január 6-a és január 31-e között összegyűlt adományt a mobilszolgáltatók a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatják el a rászorulókhoz.

További információ:

Pannon GSM Távközlési Rt.
Vállalati kommunikációs igazgatóság
Somlyai Dóra, igazgató
+36-20/930-3999

T-Mobile Magyarország Rt.
Zoltai Ildikó, kommunikációs menedzser
+36-1/265-9676

Vodafone Magyarország Rt.
Hevesi Nóra, PR igazgató, +36-70/319-5448
GCI, Grey Worldwide Hungary
Iványi Orsolya, PR manager, +36-70/319-1450
GCI, Grey Worldwide Hungary