Sajtóközlemények

T-Mobile előfizetőknek még egyszerűbb az ügyintézés,készülékváltás a Webshop-ban

Budapest, 2005. február 16.

A 2002 májusában új e-kereskedelmi alkalmazás bevezetésével jelentősen megújult Webshop a T-Mobile értékesítési tevékenységében egyre meghatározóbb szerepet játszik. Az egyik legkorszerűbb kereskedelmi megoldás alkalmazása óta az integrált internetes felületen az ügyfelek közel 500 ezer alkalommal vásároltak vagy intézték ügyeiket. 2004-ben a T-Mobile Webshop forgalma az előző évhez képest megduplázódott.

Az internethasználat és a kényelmesebb vásárlás iránti igény növekedésével a Webshop döntő szerepet játszik majd a mobilszolgáltatások és ahhoz kapcsolódó termékek értékesítésében. A T-Mobile internetes áruháza ezt szem előtt tartva az eddigi számos szolgáltatás mellett februártól újabbal, a meglévő előfizetők kedvezményes készülékváltásának lehetőségével bővült. A meglévő hívószámra vállalt újabb 2 éves szerződéssel ugyanis ezentúl a Webshopban is intézhető a kedvezményes készülékváltás. A Kapcsolat Aranykártya Programban ugyanis meglévő előfizetők egyedi ár alapján, az akciós árnál olcsóbban vásárolhatják meg a különböző mobiltelefonokat. A választott mobiltelefon ára hitelkártyával vagy készpénzzel utólag egyaránt kiegyenlíthető és a vásárlás során az összegyűjtött Aranykártya pontok is felhasználhatók.

A T-Mobile mindenki számára nyitott, egyszerű regisztrációval használható Webshopja a gazdag választék, a 10 ezer forint feletti vásárlás esetén ingyenes házhozszállítás mellett számos különleges szolgáltatást kínál. A hazai piacvezető mobilcég ügyfelei elérhetik a Kapcsolat Aranykártya Program személyes információit vagy előfizetéses ügyfélként a vásárlás mellett gyorsan és egyszerűen beállíthatják szolgáltatásaikat. Szintén a Webshopon keresztül előfizetéses T-Mobile ügyfelek számláikat bankkártyával is kiegyenlíthetik

http://webshop.t-mobile.hu


További információ:
T-Mobile Magyarország Rt.
Kommunikációs Igazgatóság
36-1/265-9200