Sajtóközlemények

Egy hónap alatt több mint 120 millió forint gyűlt össze a 1749-es Segélyvonalon

Budapest, 2005. február 9. 15:00

A Matáv és a három magyarországi mobilszolgáltató ügyfelei együttesen több mint 120 millió forintot gyűjtöttek össze a 1749-es Segélyvonalon a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítésére. Az összegyűlt támogatásnak közel a felét a Matáv ügyfelei ajánlották fel.

Januárban közel 300.000 hívást kezdeményeztek a Matáv ügyfelei a 1749-es Segélyvonalon keresztül. Így egy hónap alatt majdnem 60 millió forintot (58.215.600 forintot) gyűjtöttek össze a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítésére.

"Örömünkre szolgál, hogy a Matáv is hozzájárulhatott a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítéséhez, ügyfeleink hatalmas segíteni akarásról tettek tanúbizonyságot" - hangsúlyozta Nagy Bálint kommunikációs igazgató.

2005. január 5-én 0 órától január 31-én 24 óráig a Matáv 1749-es segélyvonalán hívásonként 200 forinttal támogathatták a segíteni szándékozók a rászorulókat. A Matáv kezdeményezéséhez január 6-án mindhárom mobilszolgáltató csatlakozott, így az Ő ügyfeleik is a 1749-es Segélyvonalon keresztül tudták támogatni hívásonként 200 forinttal a károsultakat. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt gyorssegélyként fogja eljuttatni a rászorulókhoz a Nemzetközi Vöröskereszt közreműködésével.