Sajtóközlemények
Egy hónap alatt több mint 120 millió forint gyűlt össze a 1749-es Segélyvonalon
Budapest, 2005. február 9. 15:00
A Matáv és a három magyarországi mobilszolgáltató ügyfelei együttesen több mint 120 millió forintot gyűjtöttek össze a 1749-es Segélyvonalon a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítésére. Az összegyűlt támogatásnak közel a felét a Matáv ügyfelei ajánlották fel.
Januárban közel 300.000 hívást kezdeményeztek a Matáv ügyfelei a
1749-es Segélyvonalon keresztül. Így egy hónap alatt majdnem 60 millió
forintot (58.215.600 forintot) gyűjtöttek össze a délkelet-ázsiai
földrengés és szökőár károsultjainak megsegítésére.
"Örömünkre szolgál, hogy a Matáv is hozzájárulhatott a délkelet-ázsiai
földrengés és szökőár károsultjainak megsegítéséhez, ügyfeleink
hatalmas segíteni akarásról tettek tanúbizonyságot" - hangsúlyozta Nagy
Bálint kommunikációs igazgató.
2005. január 5-én 0 órától január 31-én 24 óráig a Matáv 1749-es
segélyvonalán hívásonként 200 forinttal támogathatták a segíteni
szándékozók a rászorulókat. A Matáv kezdeményezéséhez január 6-án
mindhárom mobilszolgáltató csatlakozott, így az Ő ügyfeleik is a
1749-es Segélyvonalon keresztül tudták támogatni hívásonként 200
forinttal a károsultakat. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt
gyorssegélyként fogja eljuttatni a rászorulókhoz a Nemzetközi
Vöröskereszt közreműködésével.