Sajtóközlemények
T-Mobile: gyors márkaváltás
Budapest, 2004. június 4.
A március 22-ei döntést követően rekord gyorsasággal, alig több mint 1,5 hónap alatt a Westel márkanevet a T-Mobile váltotta fel. A T-Mobile márka bevezetése a nemzetközi előírások betartása mellett, a vállalatcsoport szakembereinek közreműködésével, szinte teljes egészében hazai szakemberek, közreműködök részvételével és rendkívül gyorsan zajlott le.
Közvetlenül 1200 ember, a vállalat munkatársain túl gyártók, beszállítók, grafikai stúdiók és reklámügynökségek, tanácsadók megfeszített munkájával eredményesen zárult a T-Mobile márka bevezetésének első, leglátványosabb szakasza. Június 5-től a világ egyik meghatározó mobilcége Magyarországon is piacvezetőként, T-Mobile néven nyújt még értékesebb szolgáltatásokat.
Május 3-a és június 5-e, azaz a
névváltás és a T-Mobile Nap közötti
időszakban a társaság közel 300 üzlete,
WAP-oldala, honlapja, több száz különböző
szóróanyaga, hirdetései, kiadványai és
szinte felsorolhatatlan számú egyéb
megjelenése öltötte magára az új szín- és
képi világot.
A T-Mobile Nap előtt
pénteken megnyílnak a T-Mobile mintaboltok
(pl. Mammut bevásárlóközpont, Vörösmarty
tér), amelyek minden részletükben és az
ügyféltér kialakításában is a legújabb
irányelveket követik. Május végén
megkezdődött a mobiltelefonok hálózati
feliratának cseréje, amely a több milliós
ügyféltábor esetén az első szakasz
lezárásánál tovább, augusztus végéig tart majd.
A nagyszabású munka alapos és pontos megtervezése során nagyjából 30 ezer oldalnyi elemzés és dokumentáció készült. A hazai szakemberek munkájának elismeréseként a márkaváltás során több magyar elképzelés – így pl. az üzletek karakterét meghatározó fénykeretek - a T-Mobile csoporton belül nemzetközi színtéren is bevezetésre kerül.
A T-Mobile Magyarország Rt.
munkatársai, magyar ügynökségek, magyar
stúdiók és beszállítók készítette
reklámfilmek, kreatív anyagok, a magyar
felhasználói igényekhez igazított arculati
elemek, kiadványok és megjelenések várhatóan
kedvező fogadtatásra találnak. Ezt igazolják
a márka ismertségére vonatkozó adatok is,
amelyekből kiderül, a T-Mobile márka nagyon
rövid idő alatt nem várt ismertséget
könyvelhetett el, messze meghaladva az
eredeti ütemtervben foglalt tervszámokat.
További információ:
T-Mobile Magyarország Rt.
Kommunikációs Igazgatóság
36-1/265-9200