Sajtóközlemények
Superbrand lett a Matáv
Budapest, 2004. július 22. 14:00
A magyarországi vezetékes távközlési cégek közül elsőként nyerte el a Superbrand minősítést a Matáv, melyről a mai napon kapta meg a hivatalos értesítést. A kiválasztott márkák teljes listáját a novemberben megrendezésre kerülő Superbrands Magyarország Gálán hozzák nyilvánosságra. A tizenhárom tagú, kommunikációs- és marketing szakemberekből álló zsűri a Matáv márkát ismertsége és kiemelkedő értékei alapján választotta a legjobb márkák klubjába.
Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte
el a Superbrand titulust. A novemberi Gálán az is kiderül, mely márkák
lesznek díjazottak, azaz kategóriájuk legjobbjai. A győztes márkák az
ősszel megjelenő Superbrands kötetbe is bekerülnek majd. Superbrand az
a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A
fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és
kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.
A Superbrands-program közel tíz évvel ezelőtt indult. Az 1995-ben
Nagy-Britanniában alapított, mára világszerte közel 30 országban működő
nemzetközi program a legismertebb kommunikációs- és marketing
szakembereket kéri fel világszerte, hogy hozzáértésükkel és
tapasztalatukkal támogassák a Superbrands kezdeményezést. A központi
testület minden országban felállít egy független és önkéntes
bizottságot annak biztosítására, hogy az adott ország márkái közül az
arra érdemeseket emelje Superbrand státusra. Magyarországon idén
először jött létre az a Szakértői Bizottság, mely a magyarországi
márkákat hivatott értékelni.