Sajtóközlemények

Superbrand lett a Matáv

Budapest, 2004. július 22. 14:00

A magyarországi vezetékes távközlési cégek közül elsőként nyerte el a Superbrand minősítést a Matáv, melyről a mai napon kapta meg a hivatalos értesítést. A kiválasztott márkák teljes listáját a novemberben megrendezésre kerülő Superbrands Magyarország Gálán hozzák nyilvánosságra. A tizenhárom tagú, kommunikációs- és marketing szakemberekből álló zsűri a Matáv márkát ismertsége és kiemelkedő értékei alapján választotta a legjobb márkák klubjába.

Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust. A novemberi Gálán az is kiderül, mely márkák lesznek díjazottak, azaz kategóriájuk legjobbjai. A győztes márkák az ősszel megjelenő Superbrands kötetbe is bekerülnek majd. Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.

A Superbrands-program közel tíz évvel ezelőtt indult. Az 1995-ben Nagy-Britanniában alapított, mára világszerte közel 30 országban működő nemzetközi program a legismertebb kommunikációs- és marketing szakembereket kéri fel világszerte, hogy hozzáértésükkel és tapasztalatukkal támogassák a Superbrands kezdeményezést. A központi testület minden országban felállít egy független és önkéntes bizottságot annak biztosítására, hogy az adott ország márkái közül az arra érdemeseket emelje Superbrand státusra. Magyarországon idén először jött létre az a Szakértői Bizottság, mely a magyarországi márkákat hivatott értékelni.