Sajtóközlemények
Növelte hatékonyságát a T-Mobile
Budapest, 2004. augusztus 17.
Az első félévben minden területen a tervezettnél jobb eredményt ért el a május 3-a óta T-Mobile márkenevet viselő piacvezető hazai mobilcég. Az előfizetők száma, az árbevétel és EBITDA terén kiválóan teljesítő vállalat tavaly év vége óta tovább növelte piaci részesedésé.
A gyors és sikeres márkaváltást lezáró T-Mobile Magyarország Rt. a januártól június végéig terjedő időszakban közel 150 ezres ügyfélszám növekedés mellett a piaci részesedés tekintetében is emelkedést könyvelhetett el. A hazai mobilhasználók közel felét (június végén 47,68 %) így továbbra is a vezető hazai mobilcég szolgálja ki. Az ügyfélszám növekedésében 2004-ben jelentős változás következett be és az előző esztendők tendenciájától eltérően a T-Mobile új ügyfeleinek közel fele ismételten az előfizetéses díjcsomagokat választja, az új értékesítésen belül a kártyás előfizetők korábbi, közel 90 százalékos aránya jelentősen csökkent.
A tarifák, készülékek terén mutatkozó
erős verseny, valamint a végződtetési díjak
csökkenése
ellenére a vállalat első
féléves árbevétele közel 5 százalékkal 126,9
milliárd forintra nőtt. A márkaváltás és a
piaci részesedés növelése a hatékony
működésnek köszönhetően kedvező hatást
gyakorolt az eredményességre, így az EBITDA
több mint 9 százalékos növekedése majdnem
kétszeresen haladja meg az árbevétel
emelkedésének mértékét. Az ügyfélszám, a
piaci pozíció, a bevételek és a nyereség
vonatkozásában egyaránt elmondható, hogy a
T-Mobile a szokásostól eltérő feladatok
ellenére a tervezettnél jobb eredményekkel
zárta az első fél évet.
További információ:
T-Mobile Magyarország Rt.
Kommunikációs Igazgatóság
36-1/265-9200