Sajtóközlemények
A Matáv, a CIB Bank és a MasterCard közös terméke: a Rubin Bevásárlókártya
Budapest, 2003. november 3. 14:30
2003. november 3-ától kerül bevezetésre a Matáv, a CIB Bank és a MasterCard közös fejlesztésének eredménye, a Rubin Bevásárlókártya. A Matáv egyéni előfizetői számára kialakított új kártya egy olyan univerzális termék, amely bevásárlókártyaként és hívókártyaként is funkcionál, és további, az ügyfelek számára értékes szolgáltatáselemeket is tartalmaz.
Rubin Bevásárlókártya 100 ezer forint vásárlási kerettel
A jövedelemigazolás és bankszámlanyitás nélkül igényelhető Rubin
Bevásárlókártya 100 ezer forintos szabadon felhasználható vásárlási
keretet biztosít, mellyel Magyarország egész területén valamennyi
MasterCard Electronic emblémával ellátott elfogadóhelyen lehet fizetni.
A kártyabirtokos a vásárlási keret terhére Matáv telefonszámláját is
kiegyenlítheti. A Rubin Bevásárlókártya birtokosa egész hónapban
vásárolhat és elég havonta rendezni tartozását. Az elköltött összeget -
akár 40 napig - semmilyen költség nem terheli, amennyiben a fennálló
tartozást határidőre teljes összegben rendezi. A kártya birtokosa
választhatja a havonta változó összegű, de a tartozás minimum 10%-át
kitevő rugalmas visszafizetés lehetőségét is, ez esetben a teljes
elköltött összegre kamat kerül felszámításra.
A biztonságos vásárlás érdekében a Rubin Bevásárlókártyához díjmentesen
igényelhető a CIB Mobilbank Kártyafigyelő rendszere, így a CIB Bank
automatikusan SMS üzenetet küld a kártyabirtokos mobiltelefonjára a
Bevásárlókártyával történt vásárlásról, az elérhető vásárlási
keretéről, illetve a törlesztés esedékességéről. A díjmentes
szolgáltatás segít kézben tartani a pénzügyeket, így a kártya birtokosa
mindig tudhatja, hogy mikor és mennyit költött. Az újonnan bevezetésre
kerülő Rubin Bevásárlókártya az elektronikus csatornák széleskörű
támogatottságával rendelkezik: CIB Internet Bank, CIB WAP Bank, Rubin
Bevásárlókártya Infovonal (06 40 525 525).
dr. Farkas Ádám, a CIB Bank vezérigazgatója elmondta: "A CIB Bank a
piacon máig egyedülálló kártyatermékének, a CIB Bevásárlókártyának
sikerét immár 30 ezer kártyabirtokos és több együttműködő partner
megnyerése fémjelzi. A 2002 októberében indított program újabb
állomásához érkezett azzal, hogy a CIB és a Matáv közötti együttműködés
keretében ez év novemberében - kizárólag a Matáv ügyfelei számára -
Rubin Bevásárlókártya néven új kártyatermék kerül kibocsátásra."
A Rubin Bevásárlókártya mint hívókártya
A Rubin Bevásárlókártya tulajdonosának arra is lehetősége van, hogy
belföldön (a Matáv szolgáltatási területén) és külföldön (előfizetéses
vagy nyilvános állomásról) az otthoni telefonszámlája terhére
telefonáljon. A Rubin Bevásárlókártya megrendelésének feltétele, hogy
az ügyfél Csevegő vagy Sokatmondó előfizető legyen (amennyiben a kártya
megrendelésekor még nem előfizetője egyik csomagnak sem, úgy meg kell
rendelnie a Csevegő vagy Sokatmondó díjcsomagot). Sokatmondó
díjcsomagnál 30% kedvezményt kap az ügyfél (legfeljebb havi 60 percre),
ha az otthoni telefonszámát a Rubin Bevásárlókártyával hívja. A
Bevásárlókártya tulajdonosa a Csevegő és Sokatmondó díjcsomag kedvező
percdíjaival telefonálhat.
Christopher Mattheisen, a Matáv vezérigazgató-helyettese elmondta: "Az
új konstrukció mindazon előnyöket ötvözi, amelyeknek a CIB
Bevásárlókártya és a Matáv hívókártyái (Sokatmondó és Ritmus) töretlen
népszerűségüket köszönhetik. A Rubin Bevásárlókártya éves díja 3499 Ft,
az első éves díj fele - bruttó 1750 Ft - legfeljebb hat hónapon belül
lebeszélhető Matáv hálózaton belüli hívásirányokban.
Tony Fekete, a MasterCard Europe kelet-európai regionális igazgatója
elmondta: "A Rubin Bevásárlókártya kifejlesztésekor jelentős szakmai
támogatást tudtunk nyújtani partnereinknek, mely a lakossági co-branded
kártya konstrukciókban való hazai és nemzetközi tapasztalatunkon
alapszik. A MasterCard International kártyatársaság már több
telekommunikációs vállalattal bocsátott ki bankkártyát a világon. A
MasterCard Electronic típusú kártyát biztonságos használata és a közel
20 ezer elfogadóhely miatt kedvelik a fogyasztók, a kereskedők és a
bankok."