Sajtóközlemények
Eddig 350 ezer hívás - 35 millió forint az árvízi segélyvonalon
Budapest, 2002. szeptember 20.
Öt hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei a társaságok összefogásával a 1749-es számon elérhető segélyvonalon keresztül augusztus 23-tól szeptember 22-ig hívásonként 100 forinttal segíthetik a károsultakat.
A kezdeményezés óta még egy hónap sem telt el és máris több mint 350
ezer hívással 35 millió forint adomány gyűlt össze. Annak érdekében,
hogy a rászoruló családok újrakezdését segítő összeg a legjobb helyre
kerüljön, az öt távközlési szolgáltató a Magyar Vöröskereszthez
fordult. A széles összefogás eredményeként összegyűlt adomány
felhasználásáról a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a
Westel a Magyar Vöröskereszttel együttműködve szeptember 22-ét követően
dönt.
Szeptember 22-ig még él a
1749-es
árvízi segélyvonal!