Sajtóközlemények

Eddig 350 ezer hívás - 35 millió forint az árvízi segélyvonalon

Budapest, 2002. szeptember 20.

Öt hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei a társaságok összefogásával a 1749-es számon elérhető segélyvonalon keresztül augusztus 23-tól szeptember 22-ig hívásonként 100 forinttal segíthetik a károsultakat.

A kezdeményezés óta még egy hónap sem telt el és máris több mint 350 ezer hívással 35 millió forint adomány gyűlt össze. Annak érdekében, hogy a rászoruló családok újrakezdését segítő összeg a legjobb helyre kerüljön, az öt távközlési szolgáltató a Magyar Vöröskereszthez fordult. A széles összefogás eredményeként összegyűlt adomány felhasználásáról a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel a Magyar Vöröskereszttel együttműködve szeptember 22-ét követően dönt.


Szeptember 22-ig még él a

1749-es

árvízi segélyvonal!