Sajtóközlemények
Október 1-jétől napi 24 órán át hívható az 1212
Budapest, 2002. október 1.
A Matáv ingyenesen hívható Telefonos ügyfélszolgálatának munkatársai 2002. október 1-jétől hétfő reggel 6 órától szombat este 8 óráig bármikor hívhatók. Korábban az ügyintézők hétfőtől péntekig reggel 6 órától este 22 óráig fogadták a hívásokat.
A Matáv Telefonos ügyfélszolgálata, az 1212 sokéves előkészítő munka
eredményeként jött létre. 1997 júliusában kezdődött el a Telefonos
ügyfélszolgálat jelenlegi rendszerének kialakítása, melynek keretében a
Matáv új alapokra helyezte, modernizálta ügyfélkapcsolati szervezetét.
1998 decemberére az összes budapesti lakossági előfizetőt a Telefonos
ügyfélszolgálat szolgálta ki, s a 06-80-as hívószámot felváltotta a
könnyen megjegyezhető, szintén ingyenes 1212. 1999 márciusától a
nyugat-magyarországi, majd áprilisától a kelet-magyarországi lakossági
ügyfeleink is a Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül intézhették
ügyeiket. Az országos kiterjesztésű Telefonos ügyfélszolgálatot igénybe
vevők száma két év alatt 30 000-ről több mint két és fél millióra
növekedett. Napjainkban az ügyfélszolgálatra érkező hívások száma
évente meghaladja a 10 milliót.
A Telefonos ügyfélszolgálati szervezet kialakítása a Matáv teljes
ügyfélkapcsolati rendszerét megváltoztatta, melynek eredményeként
ügyfeleink ma már telefonon intézhetik ügyeik döntő többségét. Az
1212-n bármilyen szolgáltatás megrendelése, számlainformáció kérése a
telefonszámlán is megtalálható ügyfélszám bemondásával lehetséges.
A telefonos ügyintézés mellett 2002 áprilisától a Matáv
ügyfélszolgálata a nap 24 órájában már interneten is elérhető a Matáv
honlapján (www.matav.hu).