Sajtóközlemények

Október 1-jétől napi 24 órán át hívható az 1212

Budapest, 2002. október 1.

A Matáv ingyenesen hívható Telefonos ügyfélszolgálatának munkatársai 2002. október 1-jétől hétfő reggel 6 órától szombat este 8 óráig bármikor hívhatók. Korábban az ügyintézők hétfőtől péntekig reggel 6 órától este 22 óráig fogadták a hívásokat.

A Matáv Telefonos ügyfélszolgálata, az 1212 sokéves előkészítő munka eredményeként jött létre. 1997 júliusában kezdődött el a Telefonos ügyfélszolgálat jelenlegi rendszerének kialakítása, melynek keretében a Matáv új alapokra helyezte, modernizálta ügyfélkapcsolati szervezetét. 1998 decemberére az összes budapesti lakossági előfizetőt a Telefonos ügyfélszolgálat szolgálta ki, s a 06-80-as hívószámot felváltotta a könnyen megjegyezhető, szintén ingyenes 1212. 1999 márciusától a nyugat-magyarországi, majd áprilisától a kelet-magyarországi lakossági ügyfeleink is a Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül intézhették ügyeiket. Az országos kiterjesztésű Telefonos ügyfélszolgálatot igénybe vevők száma két év alatt 30 000-ről több mint két és fél millióra növekedett. Napjainkban az ügyfélszolgálatra érkező hívások száma évente meghaladja a 10 milliót.

A Telefonos ügyfélszolgálati szervezet kialakítása a Matáv teljes ügyfélkapcsolati rendszerét megváltoztatta, melynek eredményeként ügyfeleink ma már telefonon intézhetik ügyeik döntő többségét. Az 1212-n bármilyen szolgáltatás megrendelése, számlainformáció kérése a telefonszámlán is megtalálható ügyfélszám bemondásával lehetséges.

A telefonos ügyintézés mellett 2002 áprilisától a Matáv ügyfélszolgálata a nap 24 órájában már interneten is elérhető a Matáv honlapján (www.matav.hu).