Sajtóközlemények
A www.matav.hu az első auditált vállalati weboldal
Budapest, 2002. július 24.
A Matáv honlapja is szerepel a mai naptól a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet hivatalos webaudit listáján. A több ezer oldalas Matáv-website az első magyar vállalati honlap, amely a vezető weblapokhoz – elsősorban portál site-okhoz – hasonlóan tanúsíttatja látogatottsági adatait. A www.matav.hu oldalai közül munkanapokon több mint 80 ezret töltenek le a látogatók, és a leglátogatottabb napokon az oldalletöltések száma meghaladja a 120 ezret.
A
Medián WebAudit 2002. I. félévi eredményei szerint a www.matav.hu
oldalletöltéseinek átlagos száma hét közben meghaladja a napi 80 ezret,
a látogatók száma pedig a 16 ezret. A leglátogatottabb napokon 120 ezer
oldalnál is többet töltött le több mint 22 ezer látogató.
A www.matav.hu cím alatt 1996 óta találhatnak a Matávval kapcsolatos
információkat az interneten szörfölők. A több ezer oldalas website az
egyik legnagyobb hazai vállalati honlap, terjedelme meghaladja több
portál site méretét is. A www.matav.hu indulása óta két komoly, a
designt és struktúrát egyaránt érintő áttervezésen is átesett, legutóbb
tavaly, a Matáv arculatváltásához kapcsolódóan.
A honlap fejezetei, témakörei a vállalat életének meghatározó területei
köré csoportosulnak: szolgáltatási és céginformációk, On-line Tudakozó,
ePont internetes áruház, akciók, pénzügyi jelentések, vállalati hírek,
díjcsomag-kalkulátorok egyaránt megtalálhatók a Matáv internetes
oldalain. Július 15-én pedig elindult a Matáv újságíróknak nyújtott
internet alapú szolgáltatása, az on-line Sajtószoba, mely az újságírók
felhasználói igényeit szolgáló struktúrában, izgalmas grafikai
designnal megjeleníti mindazokat az információkat, amelyek a sajtó
érdeklődésére számot tarthatnak (sajtóközlemények, nyomdai minőségben
letölthető fotók, kulcsszavas keresési lehetőség stb.).
Nagy Bálint, a Matáv Csoport kommunikációs igazgatója így nyilatkozott
az egyre növekvő jelentőségű internetes megjelenésről: "A www.matav.hu
teljes értékű interaktív kommunikációs felület az ügyfelek, a
befektetők és a sajtó felé. Legfőbb célunk, hogy Közép-Kelet-Európa
vezető távközlési vállalatának honlapja trenddiktálóvá váljon."
Hann Endre, a Medián ügyvezető igazgatója elmondta: "Nagyon örülünk a
kezdeményezésnek, a Matáv belépése auditált partnereink körébe jelentős
nyitás. Reményeink szerint a jövőben mind több vállalati honlap követi
a Matáv példáját."