Sajtóközlemények

Már több mint 10 millió az árvízi segélyvonalon

Budapest, 2002. augusztus 30.

Öt hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei hívásonként 100 forinttal járulhatnak hozzá az árvíz nyomán bajba jutott rászorulók megsegítéséhez.

Az 1749-es árvízi segélyvonalon az indulás, azaz egy hét óta már több mint 10 millió forintnyi felajánlás gyűlt össze és a szeptember 22-ig tartó kezdeményezés során várhatóan még több tízezren döntenek az adományozás ezen egyszerű módja mellett.

Az árvízi segélyvonalra eddig beérkezett hívások száma jelzi, hogy a dunai árvíz okozta károk enyhítésében – a védekezéshez hasonlóan – az összefogás jelentőségét átérezve sokan kiveszik részüket.

A Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei által felajánlott összeg a legrászorultabbak megsegítését szolgálja, ezért az öt szolgáltató az adomány elosztására a Magyar Vöröskeresztet kéri fel.




1749

árvízi segélyvonal