Sajtóközlemények
Már több mint 10 millió az árvízi segélyvonalon
Budapest, 2002. augusztus 30.
Öt hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei hívásonként 100 forinttal járulhatnak hozzá az árvíz nyomán bajba jutott rászorulók megsegítéséhez.
Az 1749-es árvízi segélyvonalon az indulás, azaz egy hét óta már több
mint 10 millió forintnyi felajánlás gyűlt össze és a szeptember 22-ig
tartó kezdeményezés során várhatóan még több tízezren döntenek az
adományozás ezen egyszerű módja mellett.
Az árvízi segélyvonalra eddig beérkezett hívások száma jelzi, hogy a
dunai árvíz okozta károk enyhítésében – a védekezéshez hasonlóan – az
összefogás jelentőségét átérezve sokan kiveszik részüket.
A Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a Westel ügyfelei által
felajánlott összeg a legrászorultabbak megsegítését szolgálja, ezért az
öt szolgáltató az adomány elosztására a Magyar Vöröskeresztet kéri fel.
1749
árvízi segélyvonal