Sajtóközlemények
Hívja az árvízi segélyvonalat, segítsen az árvízkárosultakon!*
Budapest, 2002. augusztus 23.
Öt hazai távközlési szolgáltató összefogása és együttműködése lehetővé teszi, hogy az országban közel 9 millió vezetékes vagy mobil előfizetésről tárcsázva a 1749-es hívószámot hívásonként bruttó 100 forinttal támogassa az árvízkárosultakat. A Matáv, a Vivendi, a Pannon GSM, a Vodafone, és a Westel szolidaritása a tavalyi évhez hasonlóan várhatóan ismét kedvező fogadtatásra talál. Mint emlékezetes, az elmúlt esztendőben közel 100 millió forint adomány gyűlt össze a segélyvonal segítségével.
Minden idők legmagasabb vízállását mérték a Duna több szakaszán az
elmúlt hetekben, a soha nem látott víztömeg pedig Németországban,
Csehországban, Ausztriában és Magyarországon egyaránt jelentős károkat
okozott. A gátakat próbára tevő folyó mentén minden erőfeszítés
ellenére számos ház lett a víz áldozata, egész életek munkáját tette
semmivé a megáradt Duna.
Az ország példásan vizsgázott összefogásból, tízezrek mentették a
menthetőt, erősítették a védműveket. A folyó visszavonult, de a
segítségre most is nagy szükség van. Segítsen az újrakezdésben, 2002.
augusztus 23-tól kezdődően hívja Matáv, Vivendi, Pannon GSM, Vodafone
vagy Westel telefonjáról a 1749-es árvízi segélyvonalat, hívásonként
bruttó 100 forinttal támogatva az árvízkárosultakat.
A médiumokban meghirdetett akcióról, az adományozott összegről és annak
felhasználásáról a társaságok természetesen folyamatosan tájékoztatást
adnak.
1749
árvízi segélyvonal
* A Matáv, a Vivendi, a Pannon GSM, a Vodafone és a Westel közös közleménye.