Sajtóközlemények

Az ügyfélkapcsolati szervezet átalakulása

Budapest, 1999. március 31.

Az ügyfelek elvárásai arra ösztönözték a Matáv-ot, hogy korszerűsítse ügyfélkapcsolati szervezetét. Létrehoztuk az Országos Telefonos Ügyfélkapcsolatot, illetve fokozatosan építjük ki MATÁV Pont bolthálózatunkat. Emellett külső vállalkozókból álló ügynöki, viszonteladói hálózatot szervezünk.

Az országos szinten működő Telefonos Ügyfélkapcsolat lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy az 1212-es ingyenesen hívható számon kényelmesebben, egyszerűbben és gyorsabban intézhessék ügyeiket, amelyeket korábban az ügyfélszolgálati irodákban csak személyesen intézhettek.

Munkatársaink a jelzett problémát azonnal vagy rövid időn belül orvosolják, gondoskodnak a kért szolgáltatások biztosításáról. Az 1212-es szám munkanapokon reggel 6 órától este 10 óráig hívható. Az esetleg szükséges további ügyintézés visszahívással vagy levélben történik.

Korábban a legtöbb esetben személyesen kellett felkeresni a lakóhelyhez legközelebb eső ügyfélszolgálati irodát, melyek korlátozott ügyfélfogadási rendszerben, heti 31 órában álltak ügyfeleink rendelkezésére, s gyakran csak hosszas várakozás után kerülhetett sor az ügyek rendezésére.

A MATÁV Pont bolthálózatunk kiépítésével továbbra is biztosítjuk ügyfeleink számára a személyes kapcsolattartás lehetőségét, azonban a korábbi gyakorlathoz képest forgalmasabb helyeken, nagyobb bevásárlóközpontokban, meghosszabbított nyitvatartási idővel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Boltjainkat úgy alakítottuk ki, hogy azok jobb lehetőséget biztosítsanak az egyre szélesedő telekommunikációs szolgáltatások és termékek bemutatására. Az érdeklődőknek lehetőségük nyílik arra, hogy saját maguk is kipróbálják az egyes termékeket, szolgáltatásokat.

MATÁV Pont boltjaink, a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejéhez igazodva, heti 65 órában állnak ügyfeleink rendelkezésére, általában reggel 9-től este 7 óráig, sőt még a hétvégeken is nyitva tartanak.

Boltjaink Budapesten a Skála Áruházban, a Mammut Üzletközpontban és a Duna Plazaban kínálják a Matáv termékeit és szolgáltatásait, vidéken pedig további öt MATÁV Pont várja ügyfeleinket: Győrben, Egerben, Pécsen, Békéscsabán és Debrecenben.

Ahhoz, hogy a Matáv termékeit és szolgáltatásait az ország egész területén elérhetővé tegyük ügyfeleink számára, külső, független vállalkozók által működtetett viszonteladói hálózatot építünk ki.

A viszonteladói MATÁV Pontok csak korlátozottan végeznek ügyfélszolgálati tevékenységet, a boltok elsődlegesen a Matáv termékeit és szolgáltatásait értékesítik.