Sajtóközlemények
Az ügyfélkapcsolati szervezet átalakulása
Budapest, 1999. március 31.
Az ügyfelek elvárásai arra ösztönözték a Matáv-ot, hogy korszerűsítse ügyfélkapcsolati szervezetét. Létrehoztuk az Országos Telefonos Ügyfélkapcsolatot, illetve fokozatosan építjük ki MATÁV Pont bolthálózatunkat. Emellett külső vállalkozókból álló ügynöki, viszonteladói hálózatot szervezünk.
Az
országos szinten működő Telefonos Ügyfélkapcsolat lehetővé teszi
ügyfeleink számára, hogy az 1212-es ingyenesen hívható számon
kényelmesebben, egyszerűbben és gyorsabban intézhessék ügyeiket,
amelyeket korábban az ügyfélszolgálati irodákban csak személyesen
intézhettek.
Munkatársaink a jelzett problémát azonnal vagy rövid időn belül
orvosolják, gondoskodnak a kért szolgáltatások biztosításáról. Az
1212-es szám munkanapokon reggel 6 órától este 10 óráig hívható. Az
esetleg szükséges további ügyintézés visszahívással vagy levélben
történik.
Korábban a legtöbb esetben személyesen kellett felkeresni a lakóhelyhez
legközelebb eső ügyfélszolgálati irodát, melyek korlátozott
ügyfélfogadási rendszerben, heti 31 órában álltak ügyfeleink
rendelkezésére, s gyakran csak hosszas várakozás után kerülhetett sor
az ügyek rendezésére.
A MATÁV Pont bolthálózatunk kiépítésével továbbra is biztosítjuk
ügyfeleink számára a személyes kapcsolattartás lehetőségét, azonban a
korábbi gyakorlathoz képest forgalmasabb helyeken, nagyobb
bevásárlóközpontokban, meghosszabbított nyitvatartási idővel állunk
ügyfeleink rendelkezésére.
Boltjainkat úgy alakítottuk ki, hogy azok jobb lehetőséget
biztosítsanak az egyre szélesedő telekommunikációs szolgáltatások és
termékek bemutatására. Az érdeklődőknek lehetőségük nyílik arra, hogy
saját maguk is kipróbálják az egyes termékeket, szolgáltatásokat.
MATÁV Pont boltjaink, a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejéhez
igazodva, heti 65 órában állnak ügyfeleink rendelkezésére, általában
reggel 9-től este 7 óráig, sőt még a hétvégeken is nyitva tartanak.
Boltjaink Budapesten a Skála Áruházban, a Mammut Üzletközpontban és a
Duna Plazaban kínálják a Matáv termékeit és szolgáltatásait, vidéken
pedig további öt MATÁV Pont várja ügyfeleinket: Győrben, Egerben,
Pécsen, Békéscsabán és Debrecenben.
Ahhoz, hogy a Matáv termékeit és szolgáltatásait az ország egész
területén elérhetővé tegyük ügyfeleink számára, külső, független
vállalkozók által működtetett viszonteladói hálózatot építünk ki.
A viszonteladói MATÁV Pontok csak korlátozottan végeznek
ügyfélszolgálati tevékenységet, a boltok elsődlegesen a Matáv termékeit
és szolgáltatásait értékesítik.