Sajtóközlemények

Munkahelyteremtő beruházás Kelet-Magyarországon

Budapest, 1998. december 18.

A MATÁV ma ünnepélyes keretek között átadta új nyíregyházi Telefonos Ügyfélkapcsolati Központját. Az ünnepségen részt vett Katona Kálmán közlekedési, hírközlési és vízügyi miniszter; Straub Elek a Matáv elnök-vezérigazgatója és Csabai Lászlóné Nyíregyháza polgármester asszonya.

Az új ügyfélkapcsolati központ - amely csaknem 190 embernek teremt munkalehetőséget - Nyíregyháza belvárosában, a Metropol Üzletházban kapott helyet, 1600 négyzetméter alapterületen.

A nyíregyházi Telefonos Ügyfélkapcsolati Központ megnyitásával a kelet-magyarországi régió 150 ezer újabb ügyfele veheti igénybe a Matáv telefonos ügyfélszolgálatát (a 1212-es országosan ingyenesen hívható számon), mely kényelmes és gyors ügyintézési lehetőséget biztosít számukra. A szolgáltatás jövőre Kelet-Magyarország minden előfizetője, azaz mintegy 900 ezer ügyfél számára lesz elérhető.

A központ lelke egy hívássoroló berendezés, valamint egy háttér-informatikai támogató rendszer, amelynek segítségével a kezelők on-line hozzáféréssel rendelkeznek a Matáv adatbázisaihoz.

A MATÁV választása nem véletlenül esett (a már üzemelő soproni és budapesti központ mellett) Nyíregyházára: a város földrajzi fekvésén kívül különösen fontos szempont volt azt is, hogy egy olyan térségben teremtsen munkalehetőséget, ahol egyébként nem könnyű munkát találni.