Sajtóközlemények
Munkahelyteremtő beruházás Kelet-Magyarországon
Budapest, 1998. december 18.
A MATÁV ma ünnepélyes keretek között átadta új nyíregyházi Telefonos Ügyfélkapcsolati Központját. Az ünnepségen részt vett Katona Kálmán közlekedési, hírközlési és vízügyi miniszter; Straub Elek a Matáv elnök-vezérigazgatója és Csabai Lászlóné Nyíregyháza polgármester asszonya.
Az új ügyfélkapcsolati központ - amely csaknem 190 embernek teremt
munkalehetőséget - Nyíregyháza belvárosában, a Metropol Üzletházban kapott
helyet, 1600 négyzetméter alapterületen.
A nyíregyházi Telefonos Ügyfélkapcsolati Központ megnyitásával a
kelet-magyarországi régió 150 ezer újabb ügyfele veheti igénybe a Matáv
telefonos ügyfélszolgálatát (a 1212-es országosan ingyenesen hívható számon),
mely kényelmes és gyors ügyintézési lehetőséget biztosít számukra. A
szolgáltatás jövőre Kelet-Magyarország minden előfizetője, azaz mintegy 900 ezer
ügyfél számára lesz elérhető.
A központ lelke egy hívássoroló berendezés, valamint egy háttér-informatikai
támogató rendszer, amelynek segítségével a kezelők on-line hozzáféréssel
rendelkeznek a Matáv adatbázisaihoz.
A MATÁV választása nem véletlenül esett (a már üzemelő soproni és budapesti központ mellett) Nyíregyházára: a város földrajzi fekvésén kívül különösen fontos szempont volt azt is, hogy egy olyan térségben teremtsen munkalehetőséget, ahol egyébként nem könnyű munkát találni.