Sajtóközlemények
A Matáv Kezelői- és Információszolgáltató Központja megszerezte az ISO 9002 tanúsítványt
Budapest, 1998. december 16.
1998. december 16-án kerül sor a Kezelői- és Információszolgáltató Központ (KIK) ISO 9002 tanúsítványának ünnepélyes átadására. A KIK a nemzetközi szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszert annak érdekében építette ki, hogy állandó és jó minőségű szolgáltatást biztosítson ügyfeleinek.
A MATÁV Kezelői- és Információszolgáltató Központjának főbb tevékenységei a
belföldi és nemzetközi tudakozó szolgáltatás, az ébresztés, üzenetközvetítés,
telefonos táviratfelvétel, belföldi és nemzetközi kézikapcsolás, a telefonkönyv
terjesztése, valamint a tudakozói és telefonkönyv adatbázis üzemeltetése. Ennek
megfelelően a KIK az egyike a Matáv azon szervezeti egységeinek, melyek az
ügyfelekkel közvetlen kapcsolatba kerülnek. Annak érdekében, hogy az ügyfelek
mindig állandó, magas szintű szolgáltatást kapjanak, a KIK az ISO 9002
szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszert vezetett be és üzemeltet.
1997 őszén választotta ki a szervezet azt a tanácsadó céget, mely a későbbiekben
segítséget nyújtott a minőségbiztosítási rendszer kialakításában. A tanácsadó
segítségével elkészültek a szükséges szabályozások, bevezetésre került a
rendszer, belső felülvizsgálatok történtek, és megkezdődtek az oktatások. A
három hónapos próbaidőszakot követően a független tanúsító szervezet, az SGS
Hungária Kft. megfelelőnek találta a rendszert, és javaslatukra a KIK 1998.
októberében megkapta a svájci SGS International Certification Services AG 80311
számú tanúsítványát. A tanúsítvány ünnepélyes átadására 1998. december 16-án
kerül sor.
A jövőben a KIK jól szabályozott és dokumentált környezetben végzi tevékenységét, melynek eredményeképp állandó és magas szintű szolgáltatást biztosít ügyfeleinek.