Sajtóhírek

Montenegró a T-családban

Budapest, 2006. szeptember 27.

A Telekom Montenegro (TCG) és leányvállalatai, a Monet és az Internet Crna Gora a 2006. szeptember 26-án Podgoricában tartott sajtótájékoztatón bemutatták az új vállalati arculatot, amivel a Deutsche Telekom globális T-családjának tagjává válnak.

A TCG – amelynek többségi (76,53%) tulajdonosa a Magyar Telekom – Crnogorski Telekom néven működik a továbbiakban, és – az Internet Crna Gora társasággal együtt – a közös T-Com márkanéven kínálja a legfejlettebb szolgáltatásokat a vezetékes távközlési és internetfelhasználóknak.


A Monet új cégneve T-Mobile Crna Gora lett, és a jövőben T-Mobile márkanéven nyújtja mobiltelefon-szolgáltatásait.


A Deutsche Telekom Csoport, a világ egyik vezető távközlési cége felismerte a montenegrói piaci lehetőségeket. A legmagasabb szintű távközlési szolgáltatások területén felhalmozott tapasztalatát átadja a Crnogorski Telekom és a T-Mobile Crna Gora társaságoknak, amelyek a nemzetközi T-család tagjaivá válnak.


Az új fejlemények közé tartozik a vállalati arculat átalakítása, valamint két üzletág: a T-Com és a T-Mobile divízió kialakítása. A globális márkák előnyeinek kiaknázásával erőteljes növekedés, valamint javuló eredmények és jobb versenyképesség várható. A Deutsche Telekom Csoport ügyfeleinek igényeit világszerte kielégítő, fejlett technológia a montenegrói polgárok számára is elérhető lesz.


A „T” márka megjelenése a montenegrói piacon a visszaigazolását jelenti a három társaság eddigi sikeres munkájának – a folyamatos fejlesztéseknek, a technológiai korszerűsítés és az ügyfélkapcsolat területén történt beruházásoknak, valamint felkészültségüknek a modern nemzetközi üzleti folyamatokba való integrálódásra. Mindez azt is jelenti, hogy a legjobb minőség és a legfejlettebb világszínvonal jelenik meg a montenegrói piacon. A T-Com és a T-Mobile nemzetközi tapasztalatainak javát fogja a montenegrói lakosság és vállalatok szolgálatába állítani.
A vezetékes és mobiltelefon-, valamint az internetszolgáltatások felhasználói a biztonságos, korszerű és innovatív szolgáltatások mellett olyan társasággal találkoznak ezentúl, amelynél az ügyfél jelenti az állandó szolgáltatásfejlesztés legfontosabb ösztönző erejét.


A T-Mobile legfőbb és elismert értékei – a megbízhatóság és a hitelesség, az egyszerűség és az inspiráció –, valamint a T-Com legfontosabb értékei – az ügyfél iránti elkötelezettség, a szakértelem és az innováció – a társaságok közös, az ügyfelekkel is megosztott értékeinek részévé válnak.
A sajtótájékoztatón beszédet mondtak: Michael Günther, a T-Mobile International Igazgatóságának tagja, Miodrag Ivanović, a T-Mobile Crna Gora ügyvezető igazgatója, Wolfgang Hauptmann, a T-Com ügyvezető alelnöke és a Crnogorski Telekom Igazgatóságának tagja, valamint Slavoljub Popadić, a Crnogorski Telekom/T-Com megbízott vezérigazgatója.