Sajtóhírek

Közel 12 millió forint gyűlt össze a Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone közös 1749-es segélyvonalán a mátravidéki károsultaknak

Budapest, 2005. május 18.

Az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáinak segítéséhez saját eszközeivel a négy hazai meghatározó távközlési szolgáltató is hozzájárul.

A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone az eddigi jó hagyományokat követve a nehéz helyzetben lévők megsegítésére közös felhívással fordult a hazai társadalomhoz. Mind a négy hazai távközlési szolgáltató ügyfelei a 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy SMS elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a károsultak megsegítéséhez. Április 27. és május 15. között, kevesebb mint 3 hét alatt közel hatvanezer hívás és üzenet segítségével 11 800 000 forint gyűlt össze a négy szolgáltató ügyfeleinek felajánlásaként. A teljes összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével hasznosul és jut el közvetlenül a rászorulókhoz.

A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ezúton köszöni meg az adományozók önzetlen és nagylelkű segítségét.