Sajtóhírek

Pénteken megnyitott a debreceni T-Pont üzlet

Debrecen, 2005. május 6.

Május 6-án Magyar Telekomra változik a Matáv neve, az egyes üzletágak pedig felveszik a nemzetközi T-márkákat. A Matáv név- és márkaváltása következtében a Matáv Pontok is új néven (T-Pont), megújult külsővel várják a vásárlókat. A debreceni T-Pont üzlet pénteken délelőtt nyitotta meg kapuit az ügyfelek előtt.

A debreceni T-Pont hivatalos átadására május 6-án 10.00 órakor került sor, melynek keretében Christopher Mattheisen, a T-Com vezetője átvágta a boltban a név- és arculatváltást jelképező magenta színű szalagot. (A magenta szín a T-márkák meghatározó arculati jegye.)

"Nagyon fontos számunkra, hogy a magyar lakosságban minél előbb tudatosuljon a névváltással járó vállalati megújulás. Bár személyesen nem vehetünk részt az összes T-Pont megnyitásán, de a kiemelt regionális központokban, amilyen Debrecen is, személyes jelenlétünkkel is hangsúlyozzuk az új vállalati filozófia egyik sarkkövét, az ügyfélközpontúságot" - mondta a rendezvényen Christopher Mattheisen.

A debreceni T-Pont üzletben három pultot alakítottak ki, mindegyiknél egyformán megtalálhatóak a T-Com, a T-Mobile és a T-Online szolgáltatásai. Megszűnik a Matáv Pontokban megszokott internetes sarok, hiszen a tapasztalatok egyre inkább azt mutatják, hogy az emberek szívesebben interneteznek otthonról. Ehelyett a várakozó ügyfelek számára ülő részt alakítottak ki. Az üzletben három plazma-TV-n lehet ismerkedni a tagvállalatok szolgáltatásainak bemutatóival, reklámjaival.

Debrecenben az ügyfélszolgálati iroda 1999-ben költözött a Bethlen utcából a Debrecen Plaza első emeletére, 2001 decembere óta pedig a jelenlegi helyén, a földszinten működik. A 96 m2-es ügyféltérrel rendelkező boltban napi 250-300 ember fordul meg. Az üzlet szombaton és vasárnap is nyitva tart, ami az üzletvezető szerint eleinte meglehetősen szokatlan volt a debreceni vásárlóknak. Mára ez megváltozott, nemcsak munkanapokon keresik fel a vásárlók a boltot, hanem a hétvégi forgalom is jelentős. "A lakosság még nem állt át a telefonos ügyintézésre, és ha telefonon rendel is meg egy szolgáltatást, személyesen jön be a boltba meggyőződni róla, érvényes-e a megrendelése" - mutatott rá a hétvégi nyitva tartás szükségességére a boltvezető, Kabainé Nagy Erika.