Háromdimenziós mobil megjelenítés
A nem játék jellegű
alkalmazások háromdimenziós mobil megjelenítése számos kérdést vet fel. Milyen
jellegű alkalmazások használatát könnyíti meg a háromdimenziós megjelenítés?
Mennyire elterjedt a háromdimenziós támogatás a mai mobil készülékeken?
A legnépszerűbb mobil platformok támogatják (iPhone, Android, Java ME, Symbian,) a háromdimenziós megjelenítést valamilyen API-n (Application Programming Interface) keresztül, amelynek a vizsgálata elengedhetetlen ilyen jellegű mobil alkalmazások fejlesztésekor.
A téma felöleli a 3D-s grafikus szabványok (OpenGL ES, M3G) és a 3D-s grafikus mobil eszközök tárgyalását. Ötleteket ad a 3D-s szkennerek, valamint a térszkennerek alkalmazásához. A térszkennerek gyakorlatilag egy pontból körbefényképezett vagy körbetapogatott világból igyekeznek rekonstruálni a 3D világot, míg a 3D szkennerek egyetlen tárgyat, tárgycsoportot járnak körbe, és az így szerzett információkból igyekeznek a 3D valóságot visszaállítani.
Általános
A Magyar Telekom kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2009
(PDF, 4,7 MB)
A Magyar Telekom kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2008
(PDF, 1,6 MB)
A Magyar Telekom kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2007
(PDF, 1,4 MB)
A Magyar Telekom kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2006
(PDF, 1,8 MB)
A Magyar Telekom kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2005
(PDF, 1,9 MB)
A Magyar Telekom kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2004
(PDF, 2 MB)
A Matáv Rt. kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2003
(PDF, 45,7 MB)
A Matáv Rt. kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2002
(PDF, 486,9 kB)
A Matáv Rt. kutatási-fejlesztési
(K+F) tevékenysége, 2001
(PDF, 501,4 kB)