A #GreenMagenta keretében olyan témáknak szentelünk figyelmet, amelyek segítenek megóvni környezetünket és éghajlatunkat egyaránt, és olyan kérdésekkel foglalkozunk, amelyek arra adnak választ, hogy mit tudunk hatékonyan megváltoztatni, hogy megmentsük minden kapcsolatunk alapját számunkra és a jövő generációi számára.
Kép leírása: Üzlettér
A Telekomnál elkötelezetten teszünk azért, hogy üzleteink működését fenntartható megoldásokkal támogassuk, és ezzel olyan környezetet hozzunk létre, ahova ügyfeleink szívesen látogatnak.
Kép leírása: Mobildonor
Vállalkozásként teljes mértékben tudatában vagyunk bolygónk iránti felelősségünknek, hálózatunk nem csak kiváló, de zöld is.
2016-ban a Telekom zöld áramra váltott, így azóta ügyfeleink a zöld hálózatunkban szörfözhetnek.
Kép leírása: ExtraNet
Szeretnénk lehetőséget biztosítani ügyfeleink számára is, hogy aki velünk együtt fontosnak tartja a klímaváltozás elleni harcot, az választhasson olyan szolgáltatást, amely hozzájárul a klíma védelméhez.
Ezért hoztuk létre az ExtraNet Zöld 1 GB opciónkat 2019-ben. Az opciót választva 2021-ben továbbra is garantáltuk, hogy a felhasznált adatok továbbításához szükséges energiamennyiséggel megegyező energiát saját napelemes rendszerünkkel termeljük meg. 2022-ben az előző évekhez képest magasabb arányban választották az ügyfelek ezt a bővítő opciót az 1 GB-os lehetőségek közül.
Kép leírása: Race to Zero
Első és egyedüli magyar vállalatként jegyezte az UNFCC Race to Zero kampánya a Magyar Telekomot 2020-ban. A kampány célja, hogy az üzleti szféra, városok vagy akár közintézmények támogassák a Párizsi Megállapodás céljainak megvalósíthatóságát azáltal, hogy maguk is ezzel összhangban álló, önkéntesen vállalt kibocsátáscsökkentést hajtanak végre.
A
kampány eredményeit a 2021-ben Glasgow-ban megtartott klímatárgyalásokon
mutatták be azzal a céllal, hogy a Párizsi Megállapodást aláíró országok
növeljék ambíciójukat, és tegyenek meg mindent, hogy a globális felmelegedést
mérsékeljék. A Global Compacthoz való csatlakozásunkkal és a törekvő SBTi által
elfogadott vállalásunknak köszönhetően kerültünk be a Race to Zeróba.
2022-ben
további 9 magyar szereplője lett a kampánynak, a hazai nagyvállalatok közül
azonban továbbra is csak a Magyar Telekom Nyrt. vesz részt benne.