A beszállítóink általi, a Magyar Telekomhoz köthető kibocsátásokat korábban nem monitoroztuk. Egy nemzetközi szakmai alapokon nyugvó, fenntartható szállítóiláncmenedzsment-folyamatot alakítottunk ki és működtünk. A stratégiai kiemelt célként is megfogalmazott fenntartható szállítóiláncmenedzsment-folyamat célja, hogy a Magyar Telekom fenntarthatóság iránti elkötelezettsége váljon beszállítóink működésének részévé, és vállalatunk fenntarthatósági alapelvei és elemei a beszállítóinknál is jelenjenek meg. A folyamat részeként a beszállítók fenntarthatósági értékelésekor vizsgáljuk a Magyar Telekommal kapcsolatos energiafelhasználásuk és kibocsátásuk mértékét. 2016-ban a felmérésben 18 vállalat vett részt közvetlenül, ami a beszerzési érték 3,83%-ának felel meg (2015-ben ez az érték 10,86% volt). A válaszadókat értesítettük eredményeikről, és témakörök szerint is visszajelzést kaptak teljesítményükről. Ezen felül még részletesebb tájékoztatást adtunk e-mailben vagy telefonon azon partnereknek, akik erről külön érdeklődtek.
A Magyar Telekom mindennapjaiban elkötelezetten, proaktívan és átlátható módon tesz azért, hogy a fenntarthatóság az identitásának részévé váljon, és képessé tegye partnereit is a fenntartható fejlődésben való tudatos részvételre. Ezért kifejezetten örülünk együttműködésünknek, melynek keretében jobban megismerhettük a vállalatok fenntarthatósági működési kereteit.