Magyarországon a Magyar Telekom vezető pozícióra törekszik mind az
ügyfélélmény, mind a technológiai és üzleti produktivitás terén – ezzel
támogatva a cég folyamatos fejlődését és növekedését. A stratégia hat pilléren
nyugszik, melyek elősegítik a Társaság folytatódó átalakulását.
Először, a vállalat meg kívánja őrizni pozícióját az ország első számú
integrált szolgáltatójaként, a fix-mobil konvergens képességeiket fejlesztő
versenytársakkal szemben.
Másodszor, a Magyar Telekom a mindenhol elérhető, tökéletes digitális
ügyfélélmény biztosítása érdekében, előtérbe helyezi a digitalizációt valamint
a cégnél folyó IT-transzformációt.
Harmadszor, a Magyar Telekom – a fogyasztók növekvő tartalom- és
sebességigényeinek megfelelve – integrált gigabit-képes vezetékes hálózatot
épít ki Magyarországon. A társaság ennek érdekében felgyorsítja az optikai
hálózat kiterjesztését, modernizálja az ED3 hálózatot, fokozatosan kivezeti
rézhálózatát, végrehajtja a gigabites hálózatokra történő migrációt, valamint
konszolidálja alvállalkozóit.
Negyedszer, a vállalat – saját működése és az ügyfeleknek kínált
lehetőségek egyszerűsítésével – javítja hatékonyságát és ügyfélajánlatait.
Ötödször, a Magyar Telekom törekszik arra, hogy határozottan és megfelelő
időben reagáló, gyorsan intézkedő és agilis szolgáltatóként működjön. Ennek
érdekében új munkamódszereket alkalmazó kulturális transzformációs program
elindításával a vállalat gyorsabbá, erősebbé, döntésképesebbé és
célorientáltabbá kíván válni.
Végül a Társaság célja a márka továbbfejlesztése, melyen keresztül a Magyar
Telekom dinamikus és élénk vállalati kultúráját és ügyfélközpontúságra
törekvését kommunikálja. Magyarország digitális megújulásának támogatójaként a
Társaság hangsúlyozza szerepét az ügyfelek digitális életének átalakításában.
Észak-Macedóniában a Társaság törekszik arra, hogy továbbra is folytassa
fejlődését a megcélzott speciális növekedési területeken és a meglévő ügyfélkörére
támaszkodva még több értéket teremtsen. Ez a célkitűzés magában foglalja a
vezető szerep megőrzését mind a vezetékes és mobil konvergencia, mind a
szélessávú-, TV- és infokommunikációs szolgáltatások, valamint az
IoT-megoldások terén.