Stratégia

Magyarországon a Magyar Telekom vezető pozícióra törekszik mind az ügyfélélmény, mind a technológiai és üzleti produktivitás terén – ezzel támogatva a cég folyamatos fejlődését és növekedését. A stratégia hat pilléren nyugszik, melyek elősegítik a Társaság folytatódó átalakulását.

Először, a vállalat meg kívánja őrizni pozícióját az ország első számú integrált szolgáltatójaként, a fix-mobil konvergens képességeiket fejlesztő versenytársakkal szemben.

Másodszor, a Magyar Telekom a mindenhol elérhető, tökéletes digitális ügyfélélmény biztosítása érdekében, előtérbe helyezi a digitalizációt valamint a cégnél folyó IT-transzformációt.

Harmadszor, a Magyar Telekom – a fogyasztók növekvő tartalom- és sebességigényeinek megfelelve – integrált gigabit-képes vezetékes hálózatot épít ki Magyarországon. A társaság ennek érdekében felgyorsítja az optikai hálózat kiterjesztését, modernizálja az ED3 hálózatot, fokozatosan kivezeti rézhálózatát, végrehajtja a gigabites hálózatokra történő migrációt, valamint konszolidálja alvállalkozóit.

Negyedszer, a vállalat – saját működése és az ügyfeleknek kínált lehetőségek egyszerűsítésével – javítja hatékonyságát és ügyfélajánlatait.

Ötödször, a Magyar Telekom törekszik arra, hogy határozottan és megfelelő időben reagáló, gyorsan intézkedő és agilis szolgáltatóként működjön. Ennek érdekében új munkamódszereket alkalmazó kulturális transzformációs program elindításával a vállalat gyorsabbá, erősebbé, döntésképesebbé és célorientáltabbá kíván válni.

Végül a Társaság célja a márka továbbfejlesztése, melyen keresztül a Magyar Telekom dinamikus és élénk vállalati kultúráját és ügyfélközpontúságra törekvését kommunikálja. Magyarország digitális megújulásának támogatójaként a Társaság hangsúlyozza szerepét az ügyfelek digitális életének átalakításában.

Észak-Macedóniában a Társaság törekszik arra, hogy továbbra is folytassa fejlődését a megcélzott speciális növekedési területeken és a meglévő ügyfélkörére támaszkodva még több értéket teremtsen. Ez a célkitűzés magában foglalja a vezető szerep megőrzését mind a vezetékes és mobil konvergencia, mind a szélessávú-, TV- és infokommunikációs szolgáltatások, valamint az IoT-megoldások terén.