A mobil-előfizetésedet érintő fontos tájékoztató és teendők!

Az általad használt mobil-előfizetéssel kapcsolatban fontos információkat olvashatsz ezen az oldalon, és 2 teendő is lesz az előfizetéseddel legkésőbb 2023. november 29-ig! Amennyiben a lentebbi teendőket figyelmen kívül hagyod, mobil-előfizetésed 2023. november 30-án megszűnik, hívószámodat nem használhatod tovább. Kérünk, emiatt mindenképpen olvasd el lentebbi tájékoztatónkat.

Milyen teendők lesznek az előfizetéssel?

Két teendője lesz az előfizetés jelenlegi számlafizetőjének 2023. november 29-ig:

  • az előfizetést a számlafizető nevére kell átírni, azaz ezentúl ő lesz az előfizető is
  • a meglévő díjcsomagot módosítani kell

Miért kell a számlafizető nevére írni az előfizetést?

Az általad használt mobil-előfizetés előfizetője jelenleg az Autóbuszvezetők Független Szakszervezete. A számlákat viszont te vagy családtagod, ismerősöd fizeti, aki jelenleg az előfizetés számlafizetője. Az Autóbuszvezetők Független Szakszervezete a jövőben nem lehet előfizető, mert lemondott az előfizetésekről. Ezért a jelenlegi számlafizető nevére kell átírnunk azt legkésőbb 2023. november 29-éig. Az átírást követően a jelenlegi számlafizető lesz az előfizető is.

Miért kell díjcsomagot módosítani? Mire módosíthatom?

A Telekom és az Autóbuszvezetők Független Szakszervezete közötti keretszerződés alapján kínáltuk azt a kedvezményes lakossági flottás díjcsomagot, amelyet ezzel a mobil-előfizetéssel használsz. A keretszerződés megszűnt, így a díjcsomag további használatára sincs lehetőség. Emiatt az előfizető módosításakor válassz új díjcsomagot publikus lakossági ajánlatainkból.

Havi díjas mobil díjcsomagjainkat itt nézheted meg

Van Telekom otthoni szolgáltatásod is? Úgy számos kedvezményre tehetsz szert a Magenta 1-gyel!

Ki végezheti el a módosítást?

A mobil-előfizetés jelenlegi számlafizetője végezheti el, az ő nevére kerül majd az előfizetés. Fontos, hogy ha nem te vagy a számlafizető, mindenképpen értesítsd őt, és ha nem kapott értesítést, küldjed el neki ennek a weboldalnak az elérhetőségét.

Meddig kell módosítani az előfizetőt és a díjcsomagot?

Legkésőbb 2023. november 29-ig.

Hol lehet módosítani az előfizetőt és a díjcsomagot?

Személyesen a Telekom üzleteiben. Kérünk, keresd meg a számodra legkönnyebben elérhető üzletünket. Javasoljuk, előzetesen foglalj időpontot, így gyorsabban kiszolgálhatunk.

Üzletkereső és időpontfoglalás

Mit kell vinni a módosításhoz?

Az előfizetés számlafizetője feltétlenül vigye magával azokat a dokumentumokat, amivel a személyazonosságát igazolhatja. Pl. személyi igazolvány + lakcímkártya.

Kell díjat fizetnem a módosításért?

Nem, az ilyenkor fizetendő díjat a Telekom elengedi, hogy az ne jelentsen plusz terhet.

Egyszerre is módosítható az előfizető és a díjcsomag?

Igen, amikor a számlafizető nevére kerül az előfizetés, a díjcsomagmódosítás is elvégezhető. Nem kell emiatt kétszer felkeresni az üzletet. A legfontosabb, hogy az előfizetés átírása megtörténjen, mert a díjcsomagot ezt követően telefonon, a 1414-es szám felhívásával is módosítani lehet. Az előfizetés viszont csak személyesen írható át, más módon nem.

Mi történik, ha november 29-ig nem kerül sor az előfizetés átírására?

Ebben az esetben az előfizetés 2023. november 30-án megszűnik, a hívószámodat nem használhatod tovább, az elvész számodra. Nem fogsz tudni hívást indítani vagy fogadni, netezni, SMS-t küldeni vagy fogadni stb.

Kérdések-válaszok