Ügyfélszolgálati diákmunka/Budapest - Telekom állásajánlat

karrier-hero-partner01.jpgkarrier-hero-partner02.jpg
karrier-hero-magenta-bg.png
Vissza a partneri ajánlatokra

Ügyfélszolgálati diákmunka - Budapest

Jelentkezési határidő: folyamatos

BudapestMagyar Telekom Nyrt. partnerei: Produkteam és Mind-DiákTeljes munkaidő - Határozatlan idejű

Az alábbi feladatokban számítunk rád:

  • Ügyfeleink minőségi, élményt nyújtó kiszolgálásában telefonon és írásban.
  • Szakmai feladatok ellátásában.
  • Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásban.
  • A Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítésében.

Elvárások:

  • Havonta legalább 60, de akár több mint 180 órában is számítunk rád, rajtad áll!
  • Pontosságot és precizitást. Törekedj a kiváló minőségre.
  • Kiemelkedő ügyfélközpontú hozzáállást.
  • Folyamatos tanulást, az oktatási anyagok maximális elsajátítását és alkalmazását, mert tényleg szükséged lesz mindenre, amit megtanítunk.
  • Nappali tagozatos tanulói/hallgatói jogviszonyt.
  • Betöltött 18. életévet.

Pozíciók:

  • Dokumentum menedzsment: E-mailen és postai úton beérkező ügyfélmegkeresések. (Produkteam és Mind-Diák)
  • Dokumentum menedzsment iktatás: Telekomhoz beérkező levelek, e-mailek iktatása a megfelelő rendszerbe. (Produkteam és Mind-Diák)
  • Panaszkezelés: Beérkezett reklamációkkal kapcsolatos háttérfeladatok elvégzése. (Produkteam és Mind-Diák)
  • Hatósági ügyek kezelése: Bármely csatornán érkező hatósági megkeresések és jogorvoslati ügyekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (bejövő és kimenő posta) rendezése és a hanganyagos ügyek kezelése. (Mind-Diák)
  • Forgalmi ügyelet: Kollégák jelenlét ellenőrzéséhez kapcsolódó feladatok kezelése, adminisztrációja. (Produkteam)

Hol?

  • Budapest

Jelentkezés

Várjuk jelentkezésed csatolt önéletrajzoddal és a pozíció, illetve a város tárgyban való megnevezésével, az alábbi e-mail-címek valamelyikén:

Érdekel? Vágj bele!

width="21px" height="20px">