Partner Support szolgáltatás

Partner Support szolgáltatás

Partner Support szolgáltatás

Definíciók

Telekom Rendszerintegráció Zrt. ügyfélszolgálat
A gyártói támogatás időtartama alatt bekövetkező hardver meghibásodások esetén, az ügyfélnek a hibás eszközt a Telekom Rendszerintegráció Zrt. telephelyére kell beszállítania. Javítás után az eszköz ugyanitt vehető át:

cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 36.
telefonon: 06-80-408080 (ingyenesen hívható zöld szám) és 36 (1) 452 - 14-99 (külföldről hívható)

e-mailen: servicedesk@telekom.hu
faxon: 06-1-4328290

Időszak
Az az időtartam, amire a gyártói támogatás kiterjed.

Hardver csere
Hardver meghibásodás esetén a gyártó ingyenesen cseréli a hibás eszközt. A csere folyamatának elindítása a gyártónál a Telekom felelőssége. A hibás eszköz Telekom-hoz való eljuttatása, illetve a gyártó által rendelkezdésre bocsátott eszköz Telekom telephelyéről való elvitele az ügyfél felelőssége.

Reakcióidő
Az az időtartam, amely alatt a csere hardver eszköz megérkezik a Telekom telephelyére. Ennek az időnek a betartására a gyártó törekszik, de nem garantálja.

Cisco TAC hozzáférés
A Partner Support tartalmazza a Cisco Technical Assistance Centeréhez (TAC) való hozzáférést, de csak a Telekom közreműködésével.

CISCO TAC esetek kezelése
Gyártói támogatással rendelkező eszközök számától függően a táblázatban maghatározott száma TAC eset kezelését a Telekom ingyenesen elvégzi.
További TAC esetek kezelésének eseti díja 55 000Ft. Ennek keretében a Telekom elvégzi a konfigurációs és szoftver hibák elhárításához szükséges információk összegyűjtését az ügyfél telephelyén, a probléma továbbítását a Cisco TAC felé és megkerülő vagy végleges megoldás kidolgozását. A megoldások implementálása az ügyfél szakembereinek a feladata. Egy TAC eset keretében csak egy probléma kezelhető.

Gyártói szoftver javítás
A Telekom Rendszerintegráció TAC eset nyitásával elvégzi a gyártói eszkalációt és biztosít minden ügyfél oldali információt a gyártónak a meghibásodásról, ami alapján a gyártó elkészítheti a szoftver javítást. Mivel a gyártói szoftver javítás TAC eset keretében történik, ezért a kezelendő esetek számára az előző fejezetben leírt szabályok vonatkoznak.

Tudásbázis hozzáférés
Hozzáférés a gyártó online támogatási és információs rendszereihez, interaktív tanácsadó eszközeihez.

Aktuális szoftver verzió biztosítása
A Telekom mérnökei az ügyfél kérésére letöltik a kívánt operációs rendszert a gyártói támogatással rendelkező eszközökhöz, és eljuttatják az ügyfél szakembereihez. Az operációs rendszer telepítése az ügyfél feladata.

Megvásárolható Partner Support szolgáltatás típusok

Az alábbi táblázatban összegyűjtöttük a különböző Cisco Partner Support szolgáltatás típusokat, és összehasonlítottuk őket egymással, valamint az alap szolgáltatási szintet jelentő jótállással.