Sajtóközlemények
Egyszerű online ügyintézés: Telekom fiók!
Budapest, 2015. június 1. 16:00
Lényegesen egyszerűbbé válik az előfizetések kezelése és az online ügyfélszolgálat igénybevétele a Telekom mobil, otthoni, valamint üzleti előfizetéssel rendelkező ügyfelei részére.
Ezentúl nem kell fejben tartani különböző meglévő szolgáltatásaink azonosítószámait és jelszavait. A Telekom fiók létrehozása után elég email címünket, vagy Facebook fiókunkat és azok jelszavait használni ahhoz, hogy online intézhessük telekomos ügyeinket, és ha nem szeretnénk, ki sem kell lépnünk belőle.
Ráadásul az áttekinthető felületű, mobileszközökre is optimalizált, egykapus belépést biztosító Telekom fiókhoz tetszőleges számú előfizetés kapcsolható: így egyszerre kezelhetjük saját és családtagjaink otthoni és mobil előfizetéseit, valamint az üzleti előfizetéseket. A Telekom fiók hatékony megoldást kínál arra az esetekre, ha például nagyobb adatcsomagot szeretnénk, készülékbiztosítást kötnénk, megnéznénk, mennyit netezett a gyermekünk, vagy befizetnénk a telekomos számláinkat. A különböző azonosítókat pedig nyugodtan elfelejthetjük: egy egyszerű belépéssel az összes Telekom fiókhoz rendelt előfizetésünket elérjük.
A Telekom fiókot könnyű létrehozni: egy meglévő előfizetés kapcsán az online ügyfélszolgálaton keresztül, vagy akár abba be sem lépve is ki lehet alakítani, és azt követően, jelszó megadásával kapcsolhatjuk hozzá a különböző előfizetéseket.
A Telekom fiók használata a KKV és a nagyvállalati ügyfeleknek is egyaránt lehetséges, a fiók a belépést biztosítja, miközben az üzleti online ügyfélszolgálat felület működése és funkciói változatlanok maradnak.További információ a www.telekom.hu/tajekoztatok/telekomfiok oldalon vagy ebben a kisfilmben található.