Sajtóközlemények

A Telekom ismét díjazza a felelősen működő magyar vállalatokat

Budapest, 2014. május 19. 14:00

A Magyar Telekom hagyományához hűen idén is díjazza a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállalókat.   A DELFIN Díjat (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) olyan cégeknek ítéli oda a Telekom,  amelyek működési szemlélete – egy, a fenntarthatóság irányába mutató, megvalósított projekt vagy program által – példaértékű.  A díjra bármely Magyarországon működő vállalkozás pályázhat.

A  DELFIN Díjat 2008-ban alapította a vállalat, amely a korábbi években a Telekom saját beszállítóinak felelős működését volt hivatott elismerni, ösztönözni. Az elmúlt évtől bármely magyarországi vállalkozás pályázhat olyan projektekkel, fejlesztésekkel, amellyel a pályázó cég példamutató lépést tett a fenntarthatósági szempontból hatékony működés irányába.

2013-ban már megvalósult projektekkel vagy működő programokkal indulhatnak a vállalatok négy kategóriában: innováció a fenntarthatóságért, esélyegyenlőség, klímavédelemmel kapcsolatos beruházás, fejlesztés valamint fenntarthatósági tudatformálás, oktatás.

A pályázat benyújtásának határideje: 2014. június 1., 12 óra.

A nyertes pályaművek díjazása Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotása mellett meghívás a Telekom Fenntarthatósági Napjára,  ahol a vállalkozások bemutathatják a fenntarthatóság terén elért eredményeiket, a Telekom által felajánlott laptop a nyerteseknek és a nyertes vállalkozás pályaművének kommunikációs támogatása.

A pályázatokat elbíráló szakmai bizottság tagjai között van Dr. Pataki György a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Simon Ernő újságíró, Bodó Péter a Tudatos Vásárlók Egyesületétől, a Fenntarthatósági Média Klub képviseletében György Bence a TV2 program- és hírigazgatója, Nagy Viktor a portfolio.hu vezető elemzője, valamint Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom fenntarthatósági központjának vezetője.

DELFIN Díj egy elkötelezett, fenntartható, innovatív nemzedékért.

https://www.telekom.hu/rolunk/fenntarthatosag/palyazatok/delfin_dij_2014

A Magyar Telekom 1996 óta foglalkozik a működéséből adódó környezetvédelmi kérdésekkel, a hazai vállalatok közül 2002-ben az elsők között hozott létre külön környezetvédelmi, majd a fenntarthatóság másik két dimenzióját (társadalom, gazdaság) is integráló szervezetet, amely a vállalat felelős működési folyamatait, fenntarthatósági törekvéseit koordinálja.  A vállalat tíz évvel ezelőtt adta ki első környezetvédelmi, majd a további években fenntarthatósági jelentését, hat éve gazdája az egyre népszerűbb Fenntarthatósági Napnak. Fenntarthatósági tevékenysége teljes körű és élenjáró eredményei nemzetközi szinten is elismertek.