Sajtóközlemények

Mától Video Call Center a Telekomnál

Budapest, 2014. január 17. 15:00

A Telekom online ügyfélkiszolgáló rendszerében nem fikció az eddig csak mozifilmekben látott csúcstechnológia: mától elérhetővé vált a nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számító Video Call Center is.  A szolgáltatás több mint egy video chat: az ügyintéző beszélgetés közben a vizuális mezőben a képernyőt érintve teszi láthatóvá az ügyfél számára az ügyintézés, megrendelés folyamatát.

Tíz éve találkozhattak a sci-fire érzékeny mozinézők azzal a látványjelenettel, amikor az akcióhős látszólag a levegőben, kézmozdulatokkal irányítja és helyezi a képernyőre a különböző tartalmakat, tárgyakat. A technológia, amely akkoriban az egész számítástechnikai világot felcsigázta, mától a Telekom ügyfélkiszolgáló rendszerébe építve élvezhető.

A  Video Call Center szolgáltatással a vállalat honlapjára kapcsolat felvételi  céllal belépők találkozhatnak és a  szolgáltatás segítségével lehetőség nyílik távolról, de a személyes kapcsolat szinte minden előnyét élvezve kommunikálni munkatársainkkal.

Több mint egy video chat: ügyintézőnk beszélgetés közben a vizuális mezőben a képernyőt érintve teszi láthatóvá számunkra az ügyintézés, megrendelés folyamatát.  Több mint egy webáruház: munkatársunk a virtuális térbe húzva nemcsak általános, hanem az ügyfél igényeire szabott mobil vagy otthoni készülék ajánlatot nyújt, így az ügyfél kérdéseire azonnali vizuális válaszokat is ad.  Akárcsak az üzletben, utazás és sorban állás nélkül.

vccA szolgáltatás ügyféloldali használatának természetesen vannak technikai feltételei, a megfelelő internetkapcsolaton és böngészőformán túl, optimális képernyőfelbontás, program és amennyiben az ügyfél is látható kíván lenni, a web-kamera is szükséges az igénybevételhez.

A szolgáltatás díjmentes, azonban adatforgalmat generál, mely szolgáltatótól és tarifacsomagtól függően költséggel járhat. A Video Call Center a hét minden napján 8:00-22:00 óra között vehető igénybe. A legkényelmesebb személyes kiszolgálás, legyen szó akár internetezésről, díjcsomagról vagy egy új telefonkészülékről.

A Magyar Telekom 2013-ban elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriájában.  A Video  Call Center újabb lépés az elmúlt években bemutatott, – USSD önkiszolgáló, hangazonosítás - az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálását célzó szolgáltatások sorában.

http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/video_call_center

 

http://videocc.telekom.hu/