Sajtóközlemények

A 1749-es segélyvonalon a Pannon GSM, a T-Mobile és a Vodafone ügyfelei is adakozhatnak

Budapest, 2005. január 6.

Alig néhány óra alatt több mint 150 ezer áldozatot követelt és hatalmas pusztítást okozott a délkelet-ázsiai földrengést követő szökőár.

Alig néhány óra alatt több mint 150 ezer áldozatot követelt és hatalmas pusztítást okozott a délkelet-ázsiai földrengést követő szökőár. A katasztrófa következményeinek felszámolásához, a károsultak megsegítéséhez mától a hazai mobilosok is hozzájárulhatnak. A Pannon GSM, a T-Mobile és a Vodafone ügyfelei 2005. január 6-tól a 1749-es szám felhívásával hívásonként 200 forint adománnyal támogathatják a rászorulókat. Ez az összeg teljes egészében a rászorulók megsegítését szolgálja. A 1749-es segélyvonalon január 6-a és január 31-e között a három mobilcég ügyfeleinek összegyűjtött adományát a szolgáltatók a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatják el az érintetteknek.

További információ:

Pannon GSM Távközlési Rt.
Vállalati kommunikációs igazgatóság
Somlyai Dóra, igazgató
+36-20/930-3999

T-Mobile Magyarország Rt.
Zoltai Ildikó, kommunikációs menedzser
+36-1/265-9676

Vodafone Magyarország Rt.
Hevesi Nóra, PR igazgató, +36-70/319-5448
GCI, Grey Worldwide Hungary
Iványi Orsolya, PR manager, +36-70/319-1450
GCI, Grey Worldwide Hungary