Információs szolgáltatás és telefonkönyv a Telekomtól
Kiterjedt információs szolgáltatásokkal kívánja segíteni a hazai gazdaság élénkülését a Magyar Telekom. 2014-től a legnagyobb hazai távközlési vállalat saját kiadású telefonkönyvek megjelentetését tervezi, amit széles körű online szolgáltatásokkal egészít ki.
A Telekom célja, hogy az információs adatbázisokkal és kapcsolódó szolgáltatásokkal a cégek partnereik és vevőik számára könnyebben és költséghatékonyan megtalálhatóak legyenek, ezzel is segítve tevékenységük gyors fejlődését.
A Magyar Telekom elkötelezett a hazai gazdaság élénkítésének irányában. A gazdasági növekedés alapvető feltétele, hogy a termelő és szolgáltató cégek egymással hatékony partneri kapcsolatba léphessenek, megtalálhatók legyenek, illetve könnyen elérjék már meglevő és potenciális ügyfeleiket.
A Telekom annak érdekében, hogy ezt a folyamatot segítse, kiterjedt információs szolgáltatások indítását tervezi a közeljövőben. A szolgáltatások a meglevő tudakozói szolgáltatással együtt hivatott majd a felhasználók igényeit kielégíteni. A szolgáltatások részét képezi egy komplex kereső alkalmazás, amely különböző céges ajánlatok megjelenítésére is alkalmas, illetve az online lehetőségeket nyomtatott felületek, elsősorban telefonkönyvi kiemelt megjelenési lehetőségek egészítik ki.
Az információs szolgáltatásokhoz kapcsolódóan a Magyar Telekom jelenleg a tervezett telefonkönyvkiadási struktúra kialakítását végzi, és a kiadási ütemtervet hamarosan közzéteszi.