Havi díjas készülékbiztosítás
- Előfordult már, hogy megsérült a készüléked?
- Ha biztosításod kiterjed a bekövetkezett kárra, nem kell aggódnod a javítási költségek miatt!
- Most az 1. hónap ingyenes! Minden Készülékbiztosítást megrendelő ügyfelünk egy hónapos havidíjkedvezményben részesül, a szolgáltatás havi díját csak a 2. hónaptól kell fizetni!
A készülékbiztosítás új szolgáltatási eleme az Azonnali Csere szolgáltatás
- Most még gyorsabb a kárrendezés a megújult készülékbiztosításunkkal!
- Ha 2024.11.01. után kötsz új készülékbiztosítást, és a Prémium Plusz csomagot választod, elfogadott kárigény esetén akár 3 munkanapon belül megkaphatod cserekészülékedet a sérült vagy ellopott készüléked helyett.
- Az Azonnali Csere szolgáltatásunk keretében ugyanis a cserekészüléket a futár a sérült Készülék begyűjtésekor már magával viszi, és a sérült Készülék átvételekor azonnal átadja. Így nem kell kivárnod a készülék begyűjtésének és javításának idejét.
- Az Azonnali Csere szolgáltatás abban az esetben válaszható, ha a típusazonos vagy hasonló tudású cserekészülék készleten van. Az ajánlat visszavonásig érvényes!
A Készülékbiztosítás a Chubb European Group SE és a Magyar Telekom által nyújtott biztosítás, amellyel a biztosított eszközt ért jogos káresemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító Szervizpartnere gondoskodik. Jogos kárigény esetén a Biztosító megtéríti helyetted a készüléked javításának, vagy ha a javítás nem lehetséges, cseréjének önrésszel csökkentett költségét.
Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?
Bázis csomag | Prémium Plusz csomag | |
---|---|---|
Véletlenszerű károsodás: A készülék leesés, leejtés miatti sérülése |
✅ | ✅ |
Véletlenszerű károsodás: A készülék hirtelen külső behatás miatti megrepedése, összetörése, megnyomódása |
✅ | ✅ |
Véletlenszerű károsodás: A készülék hirtelen vízzel / folyadékkal való érintkezés miatti károsodása |
✅ | ✅ |
Rongálás, például: Harmadik személy (nem hozzátartozó vagy lakótárs) általi szándékos törés, vízbedobás stb.) |
✅ | ✅ |
Azonnali Csere szolgáltatás* |
❌ | ✅ |
Lopás, például: Betöréses lopás (eltulajdonítás dolog elleni erőszak alkalmazásával, pl. lakásfeltörés, gépkocsi feltörés) |
❌ | ✅ |
Lopás, például: Rablás (eltulajdonítás személy elleni erőszak alkalmazásával, pl. telefon erővel, fenyegetéssel történő erőszakos eltulajdonítása) |
❌ | ✅ |
Lopás, például: Zseblopás |
❌ | ✅ |
Párásodás | ❌ | ✅ |
Belső meghibásodás | ❌ | ✅ |
A készülék értéke szerinti havi/önrész díja | Bázis csomag | Prémium Plusz csomag |
---|---|---|
0 – 40 000 Ft Havi díj |
390 Ft | 590 Ft |
0 – 40 000 Ft Önrész kár esetén |
5000 Ft | 5000 Ft |
40 001 – 90 000 Ft Havi díj |
890 Ft | 1090 Ft |
40 001 – 90 000 Ft Önrész kár esetén |
9500 Ft | 9500 Ft |
90 001 – 180 000 Ft Havi díj |
1650 Ft | 1990 Ft |
90 001 – 180 000 Ft Önrész kár esetén |
18 000 Ft | 18 000 Ft |
180 001 – 260 000 Ft Havi díj |
2890 Ft | 3390 Ft |
180 001 – 260 000 Ft Önrész kár esetén |
27 000 Ft | 27 000 Ft |
260 001 – 350 000 Ft Havi díj |
3290 Ft | 3690 Ft |
260 001 – 350 000 Ft Önrész kár esetén |
36 000 Ft | 36 000 Ft |
350 001 – 800 000 Ft Havi díj |
4390 Ft | 4790 Ft |
350 001 – 800 000 Ft Önrész kár esetén |
42 000 Ft | 42 000 Ft |
* A szolgáltatásra vonatkozó teljeskörű információ a „Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF” dokumentumban találhatók.
A Készülékbiztosítás havi díja és a kár esetén fizetendő önrész a biztosított készüléknek a biztosítás megkötésekor érvényes kiskereskedelmi bruttó értékétől függ, mely árak az alapárlistában találhatók.
Milyen feltételekkel és hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?
- A biztosítást csak 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező Telekom havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfeleink vehetik igénybe.
- Biztosítás csak a Telekomtól vásárolt, legfeljebb bruttó 800 000 Ft kiskereskedelmi árú mobiltelefonokra és egyéb, SIM-kártyával/ eSIM-mel rendelkező eszközre (pl.: SIM-es okosóra, - tablet, - hálózati eszköz) köthető.
- Összecsomagolt készülék ajánlat (pl.készülékhez kedvezményes áron vagy ingyenesen biztosított második készülék, vagy egyéb eszköz) esetén a készülékbiztosítás nem vehető igénybe.
- A szolgáltatásra előfizetni az új készülék megvásárlásával egyidejűleg online, valamint személyesen a Telekom üzleteinkben
vagy Telekom partnereinken keresztül van lehetőséged, továbbá, ha a vásárlással egyidejűleg nem kötöttél biztosítást, akkor
a készülékvásárlástól számított 365 napon belül személyesen is megteheted üzleinkben a sérülésmentes készülék és a vásárlást
igazoló számla felmutatásával.
Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?
- A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere szerviz hálózatában megjavítják (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására, valamint az eszköz tartozékaira). Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a javítás önrésszel csökkentett költségét.
- A nem javítható, vagy ellopott készüléket új, felújított, vagy egyéb hibátlan típusazonos (típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos készülékre cseréljük. Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a csere önrésszel csökkentett költségét.
- Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél,
a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés
időpontjában rendelkezésre álló új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét.
A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat
a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított
tetszése szerint választhat, viszont a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől
függ.
Milyen további feltételek vannak a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban?
- A káresemény felfedezésétől számított 48 órán belül, de akadályoztatás esetén is legkésőbb 30 naptári napon belül a kárt telefonon keresztül kell bejelenteni a károk rendezésével megbízott adminisztrátornál (Marsh Kft. 1082 Budapest, Futó utca 47-53.) a 06 80 30 00 30-as telefonszámon, mely elérhető munkanapokon 9:00-17:00 óráig.
- A készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet például az elveszett adatok helyreállítására, a készülék megmagyarázhatatlan eltűnésére, nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopására.
- Egy mobiltelefon eszközre maximum egyszer köthető készülékbiztosítás.
- A készülékbiztosítás szolgáltatás szüneteltetésére nincs lehetőség, a Telekom szolgáltatások szüneteltetése alatt is a teljes havidíj kerül kiszámlázásra.
- Csomagváltásra nincs lehetőség.
- A biztosítási fedezet a megkötést követően azonnal megkezdődik és a szolgáltatás megszakítása nélkül, az adott készülékre maximum 5 évig marad hatályban.
- A Biztosító egy 365 napos időszak alatt legfeljebb 2 kár után térít. Mindkét kár bekövetkezésének időpontja a 365 napos időszakon belülre kell, hogy essen.
Hogyan mondható fel a biztosítás?
A szolgáltatás bármikor felmondható. A felmondás személyesen a Telekom üzletekben vagy partner ügyfélszolgálatokon, valamint írásban, postai levélben a megfelelő egyedi előfizetői azonosítók megadása mellett történhet.
Mikor szűnik meg a biztosítás? A főbb megszűnési okok:
- Biztosított halálának vagy (jogi személy esetén) megszűnésének napján, kivéve, ha a jogutód tovább kívánja vinni a Telekomnál meglévő előfizetést és a fedezetet is.
- A Csoportos Mobiltelefon-biztosítási Szerződés megszűnése esetén azonnali hatállyal. A Biztosító erről köteles a Biztosítottat a Telekomon keresztül a megszűnés időpontja előtt legalább 30 nappal értesíteni.
- Készülék átruházása harmadik személyre, azon a napon, amikor ezt a tényt a Telekomnak bejelentette és megfelelő dokumentumokkal igazolta.
- Az összes Telekom havi díjas szolgáltatás megszűnésekor, vagy annak más személyre történő átruházásakor.
- A fedezetbe vont Készülék fedezetbe vonásától számított 5 év elteltével, amennyiben a biztosítás folyamatosan fennállt ez alatt az időszak alatt.
- További fontos tudnivalók: A biztosító jogosult a biztosítási jogviszonyt indokolás nélkül, 30 napos felmondási idővel, a biztosítotthoz intézett írásbeli nyilatkozattal, a biztosítási időszak végére írásban felmondani.
A fenti összefoglaló nem teljes körű! Kérjük, olvasd el a teljes körű tájékoztatót!
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2024.11.01-jétől
- Biztosítási termékismertető 2024.11.01-jétől
- Csatlakozási és készülékbelépési nyilatkozat –minta
- Egyéni előfizetői szerződés-kiegészítés - minta
- Ptk 6:78. kifejezett hozzájárulás dokumentum
- Távértékesítési tájékoztató - 2023.11.15-től
- A díjszámítás alapját képező alapárlista
- Havi díjas készülékbiztosítás díjai 2015. 04.01. és 2021.09.30. között kötött szerződések esetén
- Havi díjas készülékbiztosítás díjai 2021. 10.01. és 2024.10.31. között kötött szerződések esetén
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2024.02.25-től
- Biztosítási termékismertető 2023.08.01-jétől
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2023.11.15-től
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2023.08.01-2023.11.15-ig
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2022.09.09-2023.07.31-ig
- Otthoni szolgáltatás mellé kötött Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2022.09.08-ig
- Mobil szolgáltatás mellé kötött Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2022.09.08.-ig
- Mobil szolgáltatás mellé kötött Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2021.10.01-től 2022.05.22-ig
- Otthoni szolgáltatás mellé kötött Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2021.07.29-től 09.30-ig
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2020.08.18-tól 2021.09.30-ig
- Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF 2020.08.17-ig
Rendeld meg online vagy személyesen
Keresd meg egyszerűen a hozzád legközelebbi Telekom üzletet, és foglalj időpontot!
A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális alapárlistában találhatók.