Havi díjas készülékbiztosítás

  • Előfordult már, hogy megsérült a készüléked?
  • Ha biztosításod kiterjed a bekövetkezett kárra, nem kell aggódnod a javítási költségek miatt!
  • Most az 1. hónap ingyenes! Minden Készülékbiztosítást megrendelő ügyfelünk egy hónapos havidíjkedvezményben részesül, a szolgáltatás havi díját csak a 2. hónaptól kell fizetni!

A készülékbiztosítás új szolgáltatási eleme az Azonnali Csere szolgáltatás

  • Most még gyorsabb a kárrendezés a megújult készülékbiztosításunkkal!
  • Ha 2024.11.01. után kötsz új készülékbiztosítást, és a Prémium Plusz csomagot választod, elfogadott kárigény esetén akár 3 munkanapon belül megkaphatod cserekészülékedet a sérült vagy ellopott készüléked helyett.
  • Az Azonnali Csere szolgáltatásunk keretében ugyanis a cserekészüléket a futár a sérült Készülék begyűjtésekor már magával viszi, és a sérült Készülék átvételekor azonnal átadja. Így nem kell kivárnod a készülék begyűjtésének és javításának idejét.
  • Az Azonnali Csere szolgáltatás abban az esetben válaszható, ha a típusazonos vagy hasonló tudású cserekészülék készleten van. Az ajánlat visszavonásig érvényes!

A Készülékbiztosítás a Chubb European Group SE és a Magyar Telekom által nyújtott biztosítás, amellyel a biztosított eszközt ért jogos káresemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító Szervizpartnere gondoskodik. Jogos kárigény esetén a Biztosító megtéríti helyetted a készüléked javításának, vagy ha a javítás nem lehetséges, cseréjének önrésszel csökkentett költségét.

Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?

Bázis csomag Prémium Plusz csomag
Véletlenszerű károsodás:
A készülék leesés, leejtés miatti sérülése
Véletlenszerű károsodás:
A készülék hirtelen külső behatás miatti megrepedése, összetörése, megnyomódása
Véletlenszerű károsodás:
A készülék hirtelen vízzel / folyadékkal való érintkezés miatti károsodása
Rongálás, például:
Harmadik személy (nem hozzátartozó vagy lakótárs) általi szándékos törés, vízbedobás stb.)
Azonnali Csere szolgáltatás*
Lopás, például:
Betöréses lopás (eltulajdonítás dolog elleni erőszak alkalmazásával, pl. lakásfeltörés, gépkocsi feltörés)
Lopás, például:
Rablás (eltulajdonítás személy elleni erőszak alkalmazásával, pl. telefon erővel, fenyegetéssel történő erőszakos eltulajdonítása)
Lopás, például:
Zseblopás
Párásodás
Belső meghibásodás
A készülék értéke szerinti havi/önrész díja Bázis csomag Prémium Plusz csomag
0 – 40 000 Ft
Havi díj
390 Ft 590 Ft
0 – 40 000 Ft
Önrész kár esetén
5000 Ft 5000 Ft
40 001 – 90 000 Ft
Havi díj
890 Ft 1090 Ft
40 001 – 90 000 Ft
Önrész kár esetén
9500 Ft 9500 Ft
90 001 – 180 000 Ft
Havi díj
1650 Ft 1990 Ft
90 001 – 180 000 Ft
Önrész kár esetén
18 000 Ft 18 000 Ft
180 001 – 260 000 Ft
Havi díj
2890 Ft 3390 Ft
180 001 – 260 000 Ft
Önrész kár esetén
27 000 Ft 27 000 Ft
260 001 – 350 000 Ft
Havi díj
3290 Ft 3690 Ft
260 001 – 350 000 Ft
Önrész kár esetén
36 000 Ft 36 000 Ft
350 001 – 800 000 Ft
Havi díj
4390 Ft 4790 Ft
350 001 – 800 000 Ft
Önrész kár esetén
42 000 Ft 42 000 Ft

* A szolgáltatásra vonatkozó teljeskörű információ a „Készülékbiztosítás Ügyféltájékoztató és ÁSZF” dokumentumban találhatók.

A Készülékbiztosítás havi díja és a kár esetén fizetendő önrész a biztosított készüléknek a biztosítás megkötésekor érvényes kiskereskedelmi bruttó értékétől függ, mely árak az alapárlistában találhatók.

Milyen feltételekkel és hogyan rendelhető meg a szolgáltatás?

  • A biztosítást csak 18 éven felüli természetes személy, jogi személy, vagy egyéb, jogi személyiséggel nem rendelkező Telekom havi díjas szolgáltatással rendelkező ügyfeleink vehetik igénybe.
  • Biztosítás csak a Telekomtól vásárolt, legfeljebb bruttó 800 000 Ft kiskereskedelmi árú mobiltelefonokra és egyéb, SIM-kártyával/ eSIM-mel rendelkező eszközre (pl.: SIM-es okosóra, - tablet, - hálózati eszköz) köthető.
  • Összecsomagolt készülék ajánlat (pl.készülékhez kedvezményes áron vagy ingyenesen biztosított második készülék, vagy egyéb eszköz) esetén a készülékbiztosítás nem vehető igénybe.
  • A szolgáltatásra előfizetni az új készülék megvásárlásával egyidejűleg online, valamint személyesen a Telekom üzleteinkben vagy Telekom partnereinken keresztül van lehetőséged, továbbá, ha a vásárlással egyidejűleg nem kötöttél biztosítást, akkor a készülékvásárlástól számított 365 napon belül személyesen is megteheted üzleinkben a sérülésmentes készülék és a vásárlást igazoló számla felmutatásával.

    Mit nyújt a biztosítás jogos kárigény esetén?

    • A sérült készüléket a Biztosító Szervizpartnere szerviz hálózatában megjavítják (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására, valamint az eszköz tartozékaira). Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a javítás önrésszel csökkentett költségét.
    • A nem javítható, vagy ellopott készüléket új, felújított, vagy egyéb hibátlan típusazonos (típusszám alapján pontosan megegyező, teljesen azonos készülékre cseréljük. Ebben az esetben a Biztosító megtéríti a Biztosított helyett a csere önrésszel csökkentett költségét.
    • Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat, viszont a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.

      A kárrendezés menete

      Rendeld meg online vagy személyesen

      Keresd meg egyszerűen a hozzád legközelebbi Telekom üzletet, és foglalj időpontot!

      A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális alapárlistában találhatók.