Amennyiben szolgáltatás telepítés is a megrendelésed része, akkor a helyszíni telepítést követően juttatjuk el Hozzád a megrendelt terméket. A készüléket minden esetben az otthoni szolgáltatás telepítési címére szállítjuk ki és kizárólag az előfizető veheti át.
A kiszállítással kapcsolatban előzetesen értesítést kapsz.
Ha a futár nem ér el a címen, értesít, hogy mikor próbálja meg ismét kézbesíteni a csomagot és milyen elérhetőségen tudsz új kiszállítási dátumot egyeztetni, amennyiben az nem megfelelő.
Amennyiben azt tapasztalod, hogy a készülék doboza sérült vagy bontott, kérjük, ne vedd át a csomagot! Ezzel elkerülhetők a későbbi reklamációk. Ebben az esetben igényed feladását meg kell ismételned honlapunkon.
Ha a terméket egyösszegű vásárlással, vagy olyan részletfizetéses konstrukcióval rendelted meg, amihez kezdőrészlet tartozik, az összeget a futárnál kell kifizetned. Ha teheted, részesítsd előnyben az érintésmentes fizetési módot és fizess bankkártyával!