A Mobilvásárlás alkalmazásunkban a Mobiljegy és az e-matrica vásárlásaidat, valamint a Mobilparkolásod adatkapcsolat használatával (mobilinternet) intézheted.
Vásárolj kényelmesen, mobiltelefonod segítségével havi számlád vagy univerzális egyenleged terhére.
Parkolj és vásárolj e-matricát vagy közlekedési mobiljegyet kényelmesen, Mobilvásárlás alkalmazásunk segítségével.
Ide kattintva tudod letölteni az App store-ból az új alkalmazásunkat.
Ide kattintva tudod letölteni a Google Play Áruházból az új alkalmazásunkat.
A Mobilvásárlás alkalmazásunkban a Mobiljegy és az e-matrica vásárlásaidat, valamint a Mobilparkolásod adatkapcsolat használatával (mobilinternet) intézheted.
Kép leírása: Regisztráció
Kép leírása: Vásárlási kód
Kép leírása: Biometrikus azonosítás
Kép leírása: Beállítások
Kép leírása: Dashboard
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: Autópálya-matrica
Kép leírása: Autópálya-matrica
Kép leírása: Autópálya-matrica
Kép leírása: Autópálya-matrica
Kép leírása: Autópálya-matrica
Kép leírása: Mobil-lottó
Kép leírása: Mobil-lottó
Kép leírása: Mobil-lottó
Kép leírása: Mobil-lottó
Kép leírása: Mobil-lottó
Kép leírása: Mobiljegy
Kép leírása: mobiljegy
Kép leírása: mobiljegy
Kép leírása: mobiljegy
Kép leírása: mobiljegy
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
Kép leírása: MobilParkorlás
A közlekedési mobiljegy egy olyan megvásárolható utazási jogosultság, melyet a már a Mobilvásárlás alkalmazáson keresztül is el lehet érni.A Mobiljegy vásárlásának keretében országos és helyi jegyeket és bérleteket vásárolhatsz, attól függően, hogy mi az úticélod. A Mobiljegy használatáról bővebben ITT találsz információkat.
Töltsd fel az Univerzális egyenleged és újra használhatod a Mobilvásárlást. Havidíjas előfizetőként a díjszabásunkban szereplő havi limit erejéig havi számlád terhére is vásárolhatsz a Mobilvásárlás szolgáltatás keretében. A limitösszeg felett az előre feltöltött univerzális egyenlegeddel vásárolhatsz kivéve az univerzális egyenleg SMS-ben történő feltöltése.
Amennyiben saját vagy családtagod egyenlegét szeretnéd feltölteni, azt bankkártyával ITT tudod megtenni. A Mobilvásárlás alkalmazásban erre nincs lehetőség.
A dashboardon az érintett szolgáltatás kártyájára kattintva tovább tudsz lépni, ahol láthatod az aktuális, jövőbeni és lejárt parkolásaidat vagy e-matricáidat.
Amennyiben egyik szolgáltatás esetében megadtad a gépjárműved adatait, az alkalmazás a másik szolgáltatás igénybevétele esetén is felismeri azt, így nem kell újra megadnod.
Ha a készüléked alkalmas a biometrikus azonosításra, úgy az alkalmazáson belül itt tudod beállítani: Beállítások/Profil
Amennyiben még nem állítottad be a készülékeden a biometrikus azonosítást, úgy a készüléked központi beállításaiban kell azt definiálnod, és természetesen engedélyezni a Mobilvásárlás alkalmazás Beállítások/Profil/Biometrikus azonosítást
Beállítás a készüléken:
A Mobilvásárlás dashboardon a jobb felső sarokban a fogaskerékre kattintva a Beállítások menübe tudsz belépni, ahol megtalálod a Profil, Értesítés, Nyilatkozatok, Információk beállításának, módosításának lehetőségeit.
Sok esetben az alkalmazás azért nem indul el, mert a készüléken az órabeállítás nem megfelelő. Például eltér a valódi időtől, esetleg 24 órás helyett 12 órás a beállítás. Amennyiben az órabeállítás sikeresen megtörtént, ellenőrizd le, hogy a Mobilvásárlás alkalmazás legfrissebb verzióját használod, és ha szükséges, frissítsd az alkalmazást. Az aktuális verziószámot az alkalmazáson belül a Beállítások menüben, a lap aljára gördítve találod meg. A Mobilvásárlás alkalmazás legfrissebb verziószáma: 8.2.1.
A Telekom Mobilvásárlás alkalmazás használata csak Telekom ügyfelek számára lehetséges.
Felhívjuk a figyelmed, hogy a mobilvásárlás szolgáltatás engedélyezése, illetve tiltása az alkalmazáson belül nem állítható be. Amennyiben szeretnéd letiltani vagy tiltást követően engedélyezni a szolgáltatást, kérjük, hívd a központi ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon, ahol a tiltást vagy a bekapcsolást elvégzik Kollégáink.
Minden aktív mobilszámmal rendelkező Telekom előfizető tud regisztrálni az alkalmazásban. Amennyiben a regisztráció során hibaüzenetet kapsz, kérjük, vizsgáld meg, megfelelő telefonszámot adtál-e meg, duál SIM-kártyás készüléked esetében minden szükséges beállítást elvégeztél, és aTelekom SIM-kártyádat használod.
Amennyiben az alkalmazásból indítottál parkolást, de leállításakor már nem áll rendelkezésre elegendő mobiladat kereted, úgy lehetőséged van SMS-ben is a tranzakció leállítására. Továbbá amennyiben SMS-ben indítottál el egy tranzakciót, de a leállításhoz nincs elegendő egyenleged, úgy az alkalmazáson keresztül is megteheted, mobiladat forgalom segítségével.
Az alkalmazás Beállítások/Profil menüpontjában válaszd ki az „Elfelejtett vásárlási kód”-ot. A mobilvásárlás rendszer ezt követően kiküld SMS-ben a megadott telefonszámra egy 4 jegyű kódot, melyet beírva új vásárlási kódot tudsz megadni.
Kérjük, hívd a központi ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon, ahol Kollégáink segítenek, hogy más ne tudja használni az alkalmazást a kódoddal. A belépést követően újra tudsz regisztrálni az alkalmazásban, ahol új vásárlás kódot is meg tudsz adni. Ezt követően megjelennek a vásárlási előzményeid.
Amennyiben új készülékkel rendelkezel és elfelejtetted a korábban megadott mobilvásárlás kódot, úgy az alkalmazás letöltését követően a Beállítások menüponton belül a Profil pontban új kódot tudsz megadni a vásárlásaidhoz.
A belépést követően megjelennek a vásárlási előzményeid.
Továbbra is lehetőséged van az eddig megszokott módon, SMS-ben vásárolni a mobilvásárlás szolgáltatás keretein belül, melyről itt találsz bővebb információkat.
Fontos! A közlekedési mobiljegyet SMS-ben nem lehet megvásárolni, csak a Mobilvásárlás alkalmazásból érhető el.
A Mobilparkolás vagy e-matrica kártyára kattintva a jobb felső sarokban megjelenő "autó" ikonra lépve ki tudod választani, melyik jármű adatait szeretnéd módosítani vagy éppen törölni.
A készülék központi beállításaiban az üzenetküldő alapértelmezést törölni szükséges:
A lépések: Beállítások > Alkalmazások > Messenger alkalmazásinformáció > Speciális > Megnyitás alapértelmezés szerint > Alapértelmezések törlése
Ezt követően a Mobil-lottó beküldésekor a Mobilvásárlás alkalmazás újra fel fogja dobni a, hogy melyik alkalmazással szeretnéd beküldeni a szelvényt. Ekkor a Messages/Üzenetek -et válaszd ki.
Amennyiben az alkalmazás használatával, Mobilvásárlás egyenlegeddel kapcsolatban szeretnél információt kérni, hívd a Telekom Ügyfélszolgálatot a 1414-es telefonszámon.
A Mobilvásárlás alkalmazással kapcsolatos észrevételeidet erre az e-mail címre tudod küldeni: mobilvasarlas.app@telekom.hu