Mit kell tenned a külföldön felmerült egészségügyi ellátást, utazási segítségnyújtást igénylő vagy jogvédelemmel összefüggő káresemény esetén?
A biztosítási esemény bekövetkezését követően azonnal, illetve – amennyiben a biztosított állapota vagy a körülmények a Biztosító azonnali értesítését nem tették lehetővé – legkésőbb 48 órán belül hívd a biztosító megbízottját, a Europ Assistance Magyarország Kft. telefonos ügyfélszolgálatát, mondd be a nevedet, a születési időpontodat, a biztosítótól SMS-ben kapott kötvényszámot, majd mondd el a problémádat.
Tájékoztatunk, hogy a biztosító megbízottja egyéb adatokat is elkérhet, ha az előző adatok alapján nem állapítható meg teljes biztonsággal a személyazonosságod.
Ha a biztosított a fentiekek szerint nem értesítette a biztosítót vagy megbízottját, a biztosító a felmerült, számlával igazolt költségeket maximum 50 000 Ft összeghatárig utólag is megtéríti.
A biztosító megbízottja segítséget nyújt a külföldön bekövetkezett biztosítási események kapcsán, ezen belül megszervezi:
A Europ Assistance Magyarország Kft. az általa szervezett szolgáltatások ellenértékét a szolgáltató felé közvetlenül egyenlíti ki a szolgáltatások és fedezeti összegek táblázat szerinti biztosítási összegek erejéig.
Az alábbiakban felsorolt, a biztosítási események kapcsán felmerült és indokolt költségeket igazoló dokumentumok szükségesek a kárrendezéshez:
Az utólagos kárrendezés a biztosító utasbiztosítási vezérügynökségén, a Meira Kft.-nél az alábbi címen történik:
1137 Budapest, Szent István krt. 22.
telefon: +36 1 238 0760, +36 1 238 0761
fax: +36 1 349 2478
A felmerült biztosítási eseményekkel kapcsolatos kárigényeket és ezeket igazoló dokumentumat jutasd el a fenti címre.
A biztosító a kárrendezési igények és azokat igazoló dokumentok beérkezését követően a költségeket 15 munkanapon belül rendezi a szolgáltatások és fedezeti összegek táblázat szerinti biztosítási összegek erejéig.
A biztosítási esemény bekövetkezését követően azonnal, illetve – amennyiben a biztosított állapota vagy a körülmények a Biztosító azonnali értesítését nem tették lehetővé – legkésőbb 48 órán belül hívd a biztosító megbízottját, a Europ Assistance Magyarország Kft. telefonos ügyfélszolgálatát, mondd be a nevedet, a születési időpontodat, a biztosítótól SMS-ben kapott kötvényszámot, majd mondd el a problémádat.
Tájékoztatunk, hogy a biztosító megbízottja egyéb adatokat is elkérhet, ha az előző adatok alapján nem állapítható meg teljes biztonsággal a személyazonosságod.
Ha a biztosított a fentiekek szerint nem értesítette a biztosítót vagy megbízottját, a biztosító a felmerült, számlával igazolt költségeket maximum 50 000 Ft összeghatárig utólag is megtéríti.
A biztosító megbízottja segítséget nyújt a külföldön bekövetkezett biztosítási események kapcsán, ezen belül megszervezi:
A Europ Assistance Magyarország Kft. az általa szervezett szolgáltatások ellenértékét a szolgáltató felé közvetlenül egyenlíti ki a szolgáltatások és fedezeti összegek táblázat szerinti biztosítási összegek erejéig.
Hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon (a Telekom magyarországi mobilhálózatából díjmentes, más hálózatból belföldi kék szám díjazása szerint hívható).