Telefon hibabejelentés
Süket a telefon? Mindenképpen ellenőrizd a csatlakozókat! Amennyiben IP alapú telefonszolgáltatásod van, a digitális elosztót újraindítása megoldhatja a problémát.
Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, melyet néhány egyszerű hibaelhárítási lépéssel saját maga is meg tud javítani.
Kérjük, hogy mielőtt ügyfélszolgálatunkat vagy a szerelőt hívnád, végezz el néhány ellenőrzést, így időt spórolhatsz meg!
További segítséget az alábbi elérhetőségeken találsz
Amennyiben az általad észlelt hiba nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások nem segítenek annak elhárításában, kérjük, kattints erre a linkre, ahol chaten segítünk neked a gyors megoldásban.
Emellett a Telekom alkalmazásba lépve, az Áttekintés oldalról, az Intézz ügyet chaten! mezőbe kattintva is elindíthatod a chatet. Javasoljuk, hogy a chat ablakba írd be a hibabejelentés vagy a hibakezelés kulcsszavak egyikét.